Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Svarer her jeg. Veien er ikke stengt her enda pga surr og rot i forbindelse med sikkerheten i de nye tunnellene. Jeg vet ikke når tid veien åpner fra Kristiansand til Lillesand.

Foreløpig er det en fordel for oss pga vi har buss her enda mens det pågår. De truer jo med å stoppe busstrafikken forbi her når nyveien åpner! Gjett om vi er frustrerte. Det har vært møter i fylkeskommunen uten vår deltakelse, men nå torsdag var det nytt møte hvor representanter fra velforeningen var med. Det ble heldigvis temperatur på møtet. Vi har et håp om at vi får beholde en buss i timen, istedenfor to. De ville avspise oss med fire busser på dagtid. Ingen på kvelder og helger! Huff, jeg dirrer litt enda på grunn av det. hehe

Vi har prøvd den nye veien fra Lillesand til Grimstad, helt fantastisk flott! Så gled deg til neste Arendalstur du. :)

Vi ser veldig frem til roligere vei her. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334026-prust/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...