Gå til innhold

Kjære psykiater

Gjest Forelsket i terapeuten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Standard psykiatersvar: Hmmmm, evt javel.

Jeg er enig i at det er standard psykiatersvar... Men jeg tror at det første svaret ditt hadde vært bedre å gi til en pasient som ga uttrykk for sånne følelser. Forklare at det er vanlig og hva det gjerne kommer av og at det vil gå over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig i at det er standard psykiatersvar... Men jeg tror at det første svaret ditt hadde vært bedre å gi til en pasient som ga uttrykk for sånne følelser. Forklare at det er vanlig og hva det gjerne kommer av og at det vil gå over.

Helt enig. Om jeg hadde fortalt om noe sånt, noe jeg betviler ville kommet ut av min munn, så ville jeg ihvertfall ha blitt veldig flau av et sånn hmmmm-svar.

Jeg er nok typen som hadde holdt kjeften min istedet da :)

Svingstang1365381247
Skrevet

Halloooo! Hvis du sikter til meg så har jeg alle mine behov dekket og vel så det. Hadde bare en morsom samtale jeg :)

hehe okei:)

Gjest Corn flakes
Skrevet

Standard psykiatersvar: Hmmmm, evt javel.

*He he*

Skrevet

Det virker som at dere har behov som må dekkes, men de får dere ikke her inne. Prøv en datingside?!?

Et meget bra svar...

Gjest grønn mann
Skrevet

Helt enig. Om jeg hadde fortalt om noe sånt, noe jeg betviler ville kommet ut av min munn, så ville jeg ihvertfall ha blitt veldig flau av et sånn hmmmm-svar.

Jeg er nok typen som hadde holdt kjeften min istedet da :)

Jeg hadde en psykolog som på død og liv skulle fortelle meg hvor vanlig det var å være forelsket i psykologen og at det ikke var noe rart i det hele tatt. Helt greit det, bortsett fra at jeg overhodet ikke var forelska i henne. Men akkurat det forsto hun visst ikke. Sukk. Jaja, hun var dyktig på mange andre områder, da...

Skrevet

Jeg hadde en psykolog som på død og liv skulle fortelle meg hvor vanlig det var å være forelsket i psykologen og at det ikke var noe rart i det hele tatt. Helt greit det, bortsett fra at jeg overhodet ikke var forelska i henne. Men akkurat det forsto hun visst ikke. Sukk. Jaja, hun var dyktig på mange andre områder, da...

Mange rare "dyr" i arken ja. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...