Adriana Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Standard psykiatersvar: Hmmmm, evt javel. Jeg er enig i at det er standard psykiatersvar... Men jeg tror at det første svaret ditt hadde vært bedre å gi til en pasient som ga uttrykk for sånne følelser. Forklare at det er vanlig og hva det gjerne kommer av og at det vil gå over. 0 Siter
Gjest smoothy Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Jeg er enig i at det er standard psykiatersvar... Men jeg tror at det første svaret ditt hadde vært bedre å gi til en pasient som ga uttrykk for sånne følelser. Forklare at det er vanlig og hva det gjerne kommer av og at det vil gå over. Helt enig. Om jeg hadde fortalt om noe sånt, noe jeg betviler ville kommet ut av min munn, så ville jeg ihvertfall ha blitt veldig flau av et sånn hmmmm-svar. Jeg er nok typen som hadde holdt kjeften min istedet da 0 Siter
Svingstang1365381247 Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Halloooo! Hvis du sikter til meg så har jeg alle mine behov dekket og vel så det. Hadde bare en morsom samtale jeg hehe okei:) 0 Siter
Gjest Corn flakes Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Standard psykiatersvar: Hmmmm, evt javel. *He he* 0 Siter
Gjest athos Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Det virker som at dere har behov som må dekkes, men de får dere ikke her inne. Prøv en datingside?!? Et meget bra svar... 0 Siter
Gjest grønn mann Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Helt enig. Om jeg hadde fortalt om noe sånt, noe jeg betviler ville kommet ut av min munn, så ville jeg ihvertfall ha blitt veldig flau av et sånn hmmmm-svar. Jeg er nok typen som hadde holdt kjeften min istedet da Jeg hadde en psykolog som på død og liv skulle fortelle meg hvor vanlig det var å være forelsket i psykologen og at det ikke var noe rart i det hele tatt. Helt greit det, bortsett fra at jeg overhodet ikke var forelska i henne. Men akkurat det forsto hun visst ikke. Sukk. Jaja, hun var dyktig på mange andre områder, da... 0 Siter
Gjest smoothy Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg hadde en psykolog som på død og liv skulle fortelle meg hvor vanlig det var å være forelsket i psykologen og at det ikke var noe rart i det hele tatt. Helt greit det, bortsett fra at jeg overhodet ikke var forelska i henne. Men akkurat det forsto hun visst ikke. Sukk. Jaja, hun var dyktig på mange andre områder, da... Mange rare "dyr" i arken ja. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.