Gå til innhold

Tolvon

Gjest MrLovaLova

Anbefalte innlegg

Gjest MrLovaLova
Skrevet

Hvor stor dose Tolvon tar man dersom det skal være en terapautisk dose? Bruker 10mg som innsovningshjelp

Videoannonse
Annonse
Gjest MrLovaLova
Skrevet

Merk at Tolvon vil få deg til å gå opp i vekt.

Har ikke merket noe vektøkning jeg, men så trener jeg ofte da

Skrevet

Har ikke merket noe vektøkning jeg, men så trener jeg ofte da

Det motvirker nok bivirkningen ja :)

Skrevet

Merk at Tolvon vil få deg til å gå opp i vekt.

Mener du at man legger på seg av tablettene,eller at man får økt

Apetitt?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om du mener terapeutisk dose som antidepressiv medisin tatt alene, så er den 90-150 mg.

En del opplever vektøkning som følge av økt matlyst. De fleste opplever heldigvis ikke dette.

Svingstang1365381247
Skrevet

Om du mener terapeutisk dose som antidepressiv medisin tatt alene, så er den 90-150 mg.

En del opplever vektøkning som følge av økt matlyst. De fleste opplever heldigvis ikke dette.

Hei, NHD. Jeg bruker også tolvon 10mg som innsovingshjelp. Hatt ett lengre opphold nå men begynner igjen. Tar i tillegg efexor 150mg. Kunne jeg klart meg med tolvon (antidepresiv terapautisk dose) alene eller ville dette gjort meg sløv og døsig? opplever jo at kun 10mg gjør meg litt groggy om morgenen

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hei, NHD. Jeg bruker også tolvon 10mg som innsovingshjelp. Hatt ett lengre opphold nå men begynner igjen. Tar i tillegg efexor 150mg. Kunne jeg klart meg med tolvon (antidepresiv terapautisk dose) alene eller ville dette gjort meg sløv og døsig? opplever jo at kun 10mg gjør meg litt groggy om morgenen

Jeg vil ikke anbefale skifte til monoterapi med Tolvon.

Den kombinajsonen du bruker er langt bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...