Gjest MrLovaLova Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Hvor stor dose Tolvon tar man dersom det skal være en terapautisk dose? Bruker 10mg som innsovningshjelp 0 Siter
Gjest Freshy Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Merk at Tolvon vil få deg til å gå opp i vekt. 0 Siter
Gjest MrLovaLova Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Merk at Tolvon vil få deg til å gå opp i vekt. Har ikke merket noe vektøkning jeg, men så trener jeg ofte da 0 Siter
Gjest Freshy Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Har ikke merket noe vektøkning jeg, men så trener jeg ofte da Det motvirker nok bivirkningen ja 0 Siter
linnea72 Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Merk at Tolvon vil få deg til å gå opp i vekt. Mener du at man legger på seg av tablettene,eller at man får økt Apetitt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Om du mener terapeutisk dose som antidepressiv medisin tatt alene, så er den 90-150 mg. En del opplever vektøkning som følge av økt matlyst. De fleste opplever heldigvis ikke dette. 0 Siter
Svingstang1365381247 Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Om du mener terapeutisk dose som antidepressiv medisin tatt alene, så er den 90-150 mg. En del opplever vektøkning som følge av økt matlyst. De fleste opplever heldigvis ikke dette. Hei, NHD. Jeg bruker også tolvon 10mg som innsovingshjelp. Hatt ett lengre opphold nå men begynner igjen. Tar i tillegg efexor 150mg. Kunne jeg klart meg med tolvon (antidepresiv terapautisk dose) alene eller ville dette gjort meg sløv og døsig? opplever jo at kun 10mg gjør meg litt groggy om morgenen 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Hei, NHD. Jeg bruker også tolvon 10mg som innsovingshjelp. Hatt ett lengre opphold nå men begynner igjen. Tar i tillegg efexor 150mg. Kunne jeg klart meg med tolvon (antidepresiv terapautisk dose) alene eller ville dette gjort meg sløv og døsig? opplever jo at kun 10mg gjør meg litt groggy om morgenen Jeg vil ikke anbefale skifte til monoterapi med Tolvon. Den kombinajsonen du bruker er langt bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.