Gå til innhold

ascaris lumbricoides?

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i 30 årene som har fått diagnosen spolorm infeksjon og fått behandling for det.(vermox)

Problemene med magen min begynte i ung alder,og jeg har vært mye på legebesøk i det offentelige opp igjennom årene , men fikk ikke hjelp før jeg dro til volvat medisinske senter.Legen på volvat ga meg en vermox kur og jeg fikk ut mye orm i de påfølgende dagene.Det er bare det at jeg synes at problemene med min mage kommer tilbake og det at ormen jeg fikk ut ikke var spiss i begge ender ,som spolormen er,men den var som en spagetti ,liksom avkappet i begge ender.

Jeg har vært mye ute og reist da jeg var yngre,kan kanskje ha fått med meg noe fra et annet land,jeg vet ikke.Trenger hjelp da jeg ikke synes å nå fram i det offentelige helsesystem.

Kan noen hjelpe meg med noen henvisning videre til folk som veit hva dem driver med?

Norske leger forholder seg stort sett til kun fire innvollsormer,men har hørt at det finnes ganske mange fler.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33411-ascaris-lumbricoides/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...