Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har tydeligvis ikke klart å lese linken til FØLGENDE, fordi det ikke står noe der. Sendte mail til NHD, men var ikke klar over at det ikke var lov til å be om hjelp på den måten. Kan dere fikse den linken, antar det står der at man ikke kan sende mail.

Fortsetter under...

Takk for tipset! Dette skal vi få rettet på.

:-)

Ja, nå er linken rettet opp. Men det står ikke noe der om at nhd ikke har lov til å svare på mail. Har han det eller ikke?

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ja, nå er linken rettet opp. Men det står ikke noe der om at nhd ikke har lov til å svare på mail. Har han det eller ikke?

Hele teksten skal rettes opp i løpet av et par uker.

Den nåværende teksten er tre år gammel og trenger en revisjon.

Nye regler gjør at jeg ikke lenger kan gi faglige råd på mail.

Datatilsynet har bestemt dette.

*puster ut*

Ok! :-)

Da tar jeg mailen til deg og leverer personlig til en annen. Litt desperat for tiden forstår du!

Annonse

*puster ut*

Ok! :-)

Da tar jeg mailen til deg og leverer personlig til en annen. Litt desperat for tiden forstår du!

Kan du ikke spørre nhd her på forum da, evt. under et annet nick?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...