Gjest alene i mørket Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Har i 10-12 år vært plaget av periodiske depresjoner, noe jeg kaller det har ikke snakket med lege om det. Når jeg detter ned i hullet som jeg tenker, er jeg sliten, trist, tiltakløs, finner ikke glede i ting jeg vanligvis liker, enda mer konsentrasjonsvanker enn vanlig... De siste periodene jeg har hatt har vært sommer/høst 2008, sommer/høst 2007 og vår 2007 de har da vart i 3-4md Når kjenner jeg at jeg er på vei ned i hullet mitt igjen og trenger noen tips for å unngå dette 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Når det kommer så tett, er de ingen fornuftig løsning bortsett fra det å søke råd hos legen. 0 Siter
Gjest alene i mørket Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Når det kommer så tett, er de ingen fornuftig løsning bortsett fra det å søke råd hos legen. Har vært i kontakt med lege ang konsentasjonsvikt, venter på videre utredning for det. Vet ikke hvor lang ventetid det er for det enda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.