Gjest Du må hjelpe meg,seriøst!!!! Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Jeg er hypomanisk å hva gjør jeg????? 0 Siter
Gjest o0å Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Snakk med legen din for å se om du kan justere medisineringen. . 0 Siter
Gjest mien Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Kontakt din behandler og få justert medisinen. 0 Siter
Gjest datahavaristen Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Spring en tur så fort du orker, etterpå ringer du legen din for å få mere medisiner og evt noe å sove på til natta om du sover dårlig. Gjør det motsatte av det du har lyst til å gjøre 0 Siter
Gjest Hun som er rusa:)))) Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 nyt det? L LOVE IT!!!!! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ta kraftige doser antipsykotika og sørg for nok søvn. 0 Siter
Gjest Hun som er rusa!!! Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ta kraftige doser antipsykotika og sørg for nok søvn. Hva slaks AP da å styrke????? Jeg har det egentlig bra nå, men ikke morro å fly på vegga å da!!! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Hva slaks AP da å styrke????? Jeg har det egentlig bra nå, men ikke morro å fly på vegga å da!!! På kort sikt samme hva, bare det får deg til å sove i 8 timer hver natt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.