Gjest surikatt Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Er veldifg urolig. Er i en alvorlig konflikt med x-sammboeren. Prøver alt jeg kan å være "usynelig". Finner ikke noen "sikkerhetssventiler", kan du nhjelpe meg? 0 Siter
Gjest Jeg bli så grrrrrr Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Trist at ingen har svart deg.... Forkjell på folk vettu!!!, bare se over deg det!!! Syt å du får svar!!!! 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Det er jo helt umulig å svare deg når du kun skriver 3 linjer. Hva menes med en alvorlig konflikt? Er det snakk om vold eller trussler? Er det barn inne i bildet? Er din ex-samboer syk på noen måte? Er du selv syk (antar nesten det siden du poster det her), får du behandling? Har du familie/nettverk som kan hjelpe deg? Er politiet inne i bildet? Hvorfor "usynlig" er du redd ham eller er det pga psykdom? Det er utrolig vanskelig å komme med noen kloke ord når du skriver så kort som det du gjør. Kan du forsøke å si litt mer om situasjonen så gjør du det litt lettere for oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.