Gå til innhold

Mye rart her nå

Anbefalte innlegg

Det skyldes at webmaster først skrev en advarsel til en bruker og deretter slettet brukerens innlegg. Dermed ble også webmasters innlegg som lå "under" brukerens slettet.

Det er utrolig hva dere orker å spekulere på :-)

He He :)

Jeg er sannhetsvitnet ditt i så måte!

Fortsetter under...

Gjest Hva skjer da?

Det skyldes at webmaster først skrev en advarsel til en bruker og deretter slettet brukerens innlegg. Dermed ble også webmasters innlegg som lå "under" brukerens slettet.

Det skyldes nok at jeg har alt for god tid om dagen:-)

Som jeg skulle ha sagt det selv... ;)

hidi, the scorpion

Helt i orden :) Alle kan gjøre feil. Liker å oppføre meg like sivilisert her som jeg gjør RL, derfor ble jeg litt oppgitt over den sure kritikken din ;) Men unnskyldning akseptert uten vansker :)

Sorry, jeg vet at min kritikk er nådeløs, men den skal jo rettes mot de som fortjener slik kritikk, ikke deg;)

Er så lei meg!

Annonse

Gjest Ikkebrydeg!!!!

Å du da???? Utrolig HVA DU ORKER SVARE PÅ!????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...