Gå til innhold

Klassetur-morro:)


tippy

Anbefalte innlegg

Var på klassetur, med den nye klassen i dag, og vi hadde det dødskoselig!!

De første dagene var jeg usikker og depprimert, men nå har jeg blitt bedre kjent med dem, og synes de er kjempegreie..

Noe som ikke var fullt så kult var at vi skulle ut og spise, men jeg sa bare at jeg hadde spist.... Så dro vi ut og bowla.. Før jeg møtte opp i dag, var jeg i skikkelig dårlig form, de siste dagene har vært jævlige, men dagen i dag letta på trykket... Jeg smilte, for første gang på lenge, ikke et falskt smil, men et ekte!!! : )

Senere dro jeg på behandling..

Skal på behandling i morgen, og var det i går og...

Håper dere som leser innlegget har hatt en fin dag!!!!

Kos fra en som bryr seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig å høre at du har hatt det fint:)

Det var strålende!!!

Hvordan behandling får du? syns du det hjelper?

så fint at du hadde det kozelig tippy, det var veeeldig bra!!!

håper du får flere sånne dager!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære tippy ! Det er alltid hyggelig å høre når det går bra/bedre , ønsker deg flere ikke falske smil framover. Fint at du følger opp behandlingen hvor du kan få støtte og hjelp til at flere dager blir slik , lykke til videre !

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...