Gå til innhold

-


Orio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sender noen gode tanker i din retning. Jeg kjenner deg ikke, og vet ikke noe om hva du sliter med, men du må aldri mistet håpet om at ting kan bli bedre......

Klem (om ønskelig) fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sliter for tiden? Blitt verre? Hvordan er ting rundt deg? Får du noen form for hjelp?

Får egentlig god hjelp, mye bedre enn jeg har fortjent.

Tror jeg er blitt verre. Tror ikke det kan ha vært sånn som dette hele tiden. Men vet ikke, vanskelig å vite noe som helst nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender noen gode tanker i din retning. Jeg kjenner deg ikke, og vet ikke noe om hva du sliter med, men du må aldri mistet håpet om at ting kan bli bedre......

Klem (om ønskelig) fra meg

Hvordan kan jeg unngå å miste håpet?

Jeg blir så ufattelig sliten av å ha det som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får egentlig god hjelp, mye bedre enn jeg har fortjent.

Tror jeg er blitt verre. Tror ikke det kan ha vært sånn som dette hele tiden. Men vet ikke, vanskelig å vite noe som helst nå.

Du virker verre. Når har du time igjen? Hva er årsaken til at du strever, kom det over tid eller har noe skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker verre. Når har du time igjen? Hva er årsaken til at du strever, kom det over tid eller har noe skjedd?

Har time på dps i begynnelsen av neste uke, men kan ringe hvis jeg har behov for det. Og så har jeg min kontakt i kommunen som også er til stor hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at du igjen vil få det bedre. Helt sikker - selv om detkanskje ikke er mulig for deg å kjenne håp akkurat nå.

Håp kjenner jeg ikke. Men jeg har tillit til deg, og tror du har litt peiling på det du uttaler deg om. Kanskje det hjelper å vite at andre mener det er håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...