Gå til innhold

Ang benzo

Gjest Fyttikatta!

Anbefalte innlegg

Gjest Fyttikatta!
Skrevet

Når man har vært avhengig av benzo tidligere og tar en etter behov innimellom,blir man da avhengig på nytt?

Ei kamerat som er avhengig påstår at det tar to uker å kvitte seg med dem,hvis man slutter tvert. For meg tok det mye lenger enn det før abstinensene var borte,er det noen fasit på det eller er det individuelt?

Kameraten min klarer ikke slutte på egenhånd,er det ikke da bedre å være innlagt å få hjelp til det?

Det fikk jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trenger vel ikke nødvendigvis å være innlagt, men legen kan jo hjelpe ham med å trappe ned på forbruket ved å skrive ut mindre. Alle typer benzo er jo reseptbelagt.

Gjest Fyttikatta!
Skrevet

Han trenger vel ikke nødvendigvis å være innlagt, men legen kan jo hjelpe ham med å trappe ned på forbruket ved å skrive ut mindre. Alle typer benzo er jo reseptbelagt.

Har du prøvd å trappe ned på benzo?

Da jeg var innlagt tok de brått fra meg alt,fikk ikke en pille. Måtte overvåkes hele tiden,ville ta livet mitt,klorte meg selv opp,og hallusinerte. Kameraten min putter i seg alt på en gang,noe man gjerne gjør når man er desperat og avhengig! Etter det er tomt for piller ender det med hallusinasjoner og å ha det helt jævlig,er det forsvarlig?

Var noen narkomane innlagt med meg,de hadde trappet ned mye men det jævligste å trappe ned var benzo.

Skrevet

Har du prøvd å trappe ned på benzo?

Da jeg var innlagt tok de brått fra meg alt,fikk ikke en pille. Måtte overvåkes hele tiden,ville ta livet mitt,klorte meg selv opp,og hallusinerte. Kameraten min putter i seg alt på en gang,noe man gjerne gjør når man er desperat og avhengig! Etter det er tomt for piller ender det med hallusinasjoner og å ha det helt jævlig,er det forsvarlig?

Var noen narkomane innlagt med meg,de hadde trappet ned mye men det jævligste å trappe ned var benzo.

Jeg mente at man skal trappe ned, ikke kutte alt på en gang slik du måtte.

I slike situasjoner kan hjemmesykepleien være til hjelp. En jeg kjenner får hjemmesykepleien på døra hver dag og de ser på at hun tar pillene sine før de går. Hun har ingen piller selv.

Gjest Fyttikatta!
Skrevet

Jeg mente at man skal trappe ned, ikke kutte alt på en gang slik du måtte.

I slike situasjoner kan hjemmesykepleien være til hjelp. En jeg kjenner får hjemmesykepleien på døra hver dag og de ser på at hun tar pillene sine før de går. Hun har ingen piller selv.

Det med hjemmesykepleien er en god løsning. Synes det er merkelig at kameraten min har et slikt opplegg som nå,for en amatørmessig psykolog han har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...