Gjest Fyttikatta! Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Når man har vært avhengig av benzo tidligere og tar en etter behov innimellom,blir man da avhengig på nytt? Ei kamerat som er avhengig påstår at det tar to uker å kvitte seg med dem,hvis man slutter tvert. For meg tok det mye lenger enn det før abstinensene var borte,er det noen fasit på det eller er det individuelt? Kameraten min klarer ikke slutte på egenhånd,er det ikke da bedre å være innlagt å få hjelp til det? Det fikk jeg. 0 Siter
Adriana Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Han trenger vel ikke nødvendigvis å være innlagt, men legen kan jo hjelpe ham med å trappe ned på forbruket ved å skrive ut mindre. Alle typer benzo er jo reseptbelagt. 0 Siter
Gjest Fyttikatta! Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Han trenger vel ikke nødvendigvis å være innlagt, men legen kan jo hjelpe ham med å trappe ned på forbruket ved å skrive ut mindre. Alle typer benzo er jo reseptbelagt. Har du prøvd å trappe ned på benzo? Da jeg var innlagt tok de brått fra meg alt,fikk ikke en pille. Måtte overvåkes hele tiden,ville ta livet mitt,klorte meg selv opp,og hallusinerte. Kameraten min putter i seg alt på en gang,noe man gjerne gjør når man er desperat og avhengig! Etter det er tomt for piller ender det med hallusinasjoner og å ha det helt jævlig,er det forsvarlig? Var noen narkomane innlagt med meg,de hadde trappet ned mye men det jævligste å trappe ned var benzo. 0 Siter
Adriana Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Har du prøvd å trappe ned på benzo? Da jeg var innlagt tok de brått fra meg alt,fikk ikke en pille. Måtte overvåkes hele tiden,ville ta livet mitt,klorte meg selv opp,og hallusinerte. Kameraten min putter i seg alt på en gang,noe man gjerne gjør når man er desperat og avhengig! Etter det er tomt for piller ender det med hallusinasjoner og å ha det helt jævlig,er det forsvarlig? Var noen narkomane innlagt med meg,de hadde trappet ned mye men det jævligste å trappe ned var benzo. Jeg mente at man skal trappe ned, ikke kutte alt på en gang slik du måtte. I slike situasjoner kan hjemmesykepleien være til hjelp. En jeg kjenner får hjemmesykepleien på døra hver dag og de ser på at hun tar pillene sine før de går. Hun har ingen piller selv. 0 Siter
Gjest Fyttikatta! Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Jeg mente at man skal trappe ned, ikke kutte alt på en gang slik du måtte. I slike situasjoner kan hjemmesykepleien være til hjelp. En jeg kjenner får hjemmesykepleien på døra hver dag og de ser på at hun tar pillene sine før de går. Hun har ingen piller selv. Det med hjemmesykepleien er en god løsning. Synes det er merkelig at kameraten min har et slikt opplegg som nå,for en amatørmessig psykolog han har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.