Gå til innhold

Psykisk krise og legevakten

Anbefalte innlegg

Gjest et alternativ?
Skrevet

Hva kan legevakten gjøre for en person med psykisk krise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommmer mye ann på om du bor i en kommune med eller uten psyk. legevakt. Oslo og Bergen har det iallefall. de kan gjøre ganske mye. Småkommuner o.l, der kan det vel ikke gjøres så mye, med mindre det er snakk om innleggelse, beroligende o.l.

Gjest et alternativ?
Skrevet

Kommmer mye ann på om du bor i en kommune med eller uten psyk. legevakt. Oslo og Bergen har det iallefall. de kan gjøre ganske mye. Småkommuner o.l, der kan det vel ikke gjøres så mye, med mindre det er snakk om innleggelse, beroligende o.l.

jeg snakker ikke med ukjente så alternativet må være beroligende. Tror du man må snakke og snakke for å få det på en vanlig legevakt?

Tusen takk for svar!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

jeg snakker ikke med ukjente så alternativet må være beroligende. Tror du man må snakke og snakke for å få det på en vanlig legevakt?

Tusen takk for svar!

En fornuftig legevakt vil nok ikke skrive ut benzo (Valium ol).

Dette er noe du bør ta opp med fastlegen inkl ta opp hvordan du skal forholde deg ved en evt fremtidig "psykiak krise".

Gjest et alternativ?
Skrevet

En fornuftig legevakt vil nok ikke skrive ut benzo (Valium ol).

Dette er noe du bør ta opp med fastlegen inkl ta opp hvordan du skal forholde deg ved en evt fremtidig "psykiak krise".

Psykisk krise var dine egne ord.

Jeg skal klare meg selv som før.

Takk for svar.

Gjest OsloBergen
Skrevet

Psykisk krise var dine egne ord.

Jeg skal klare meg selv som før.

Takk for svar.

Er jo du som skriver og kaller det psykisk krise?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...