Gjest dårlig arbeidsmoral Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Orket ikke å lese alt du skrev, men jeg bet meg merke i dette: ''Hun er ikke syk, men gjemmer seg bak sykdom for å slippe å gjøre noe. Hun er dønn lat og bruker ethvert påskudd for å slippe å gjøre noe som krever et snev av egeninnsats.'' Min mening er at om en person oppfører seg slik du beskriver her, så _er_ vedkommende syk! Psykisk. I så tilfelle ble hun syk av å ikke jobbe! Hva hvis hun ikke hadde fått penger fra noe sted? Hun hadde 100% sikkert vært i arbeid uten problem. Dette går mer på holdninger. Må man så må man, og kanskje flere burde tenkt sånn. Jeg er sikker på at lediggang i seg selv er et onde. Man blir selvsentrert og selvopptatt og har altfor god tid til å dyrke seg selv og sin elendighet. Å flytte fokuset utover og over på andre ting, vil virke positivt på de fleste. 0 Siter
Gjest dårlig arbeidsmoral Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 ''Jeg vet om flere, deriblant min eksmann som har fått trygd og omskolering/utdanning på statens regning, ved rett og slett å konstruere psykdom og sykdom og har nå klart å bli varig trygdet.'' Hvordan i all verden går det an å konstruere psykdom og sykdom??? Her jeg bor kreves det GOD dokumentajon på begge deler. Har man ingen dokumentasjon, ja, da har man heller ingen sykdom som gir rett på trygd. Ved å være utspekulert og tålmodig så er det mulig å ha en diffus plage som ikke lar seg bevise. F.eks en vond rygg.. Kan ikke legge ut om detaljene her, men det ble spekulert i sykemelding i 1 år, så over på omskolering, litt jobbing for å tjene opp rettigheter til nytt år med sykemelding, med påfølgende innleggelse og "liksom suicudal" med innleggelse og det hele. Slik ble straffesak henlagt. Gjeld ble slettet tannlegebehandling dekket osv. Korst sagt, en utspekulert j'''''''l som lever det gode liv som andre må betale for. 0 Siter
Gjest dårlig arbeidsmoral Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 ''er nå på vei til å få dekket utdannelse.'' Hva skal hun med utdannelse hvis hun ikke gidder å jobbe? Fordi hun får penger for det og slipper å gå på sosialen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.