Gå til innhold

Skrive blogg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å begynne å skrive blogg som en slags selvhjelpsprosess.Det jeg lurer på er hvordan å finne en slags middelveg for å skrive ned hendelser uten at jeg blir for mye identifisert om hvem jeg er.Går det an ,eller er man 100 % offentlig når man publiserer et blogg-innlegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skriver du ikke dagbok i stedet?

Hmm, kanskje et ønske om tilbakemeldiner på det jeg skriver,at noen ser det.

Jeg bor på et tettsted der alle kjenner alle.Det er høy grad av sosial overvåking her hvor jeg bor.Vet jo aldri hvem som ser hva på nettet heller.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvorfor må det være en blogg og ikke en privat dagbok du har i skapet eller lagrer på din egen PC?

Skrevet

Hvorfor må det være en blogg og ikke en privat dagbok du har i skapet eller lagrer på din egen PC?

En får vel ikke så mye tilbakemeldinger på det en skriver fra en privat dagbok?

Det handler vel litt om å skrive noe man kan få konstruktive tilbakemeldinger på.

Skrevet

Hmm, kanskje et ønske om tilbakemeldiner på det jeg skriver,at noen ser det.

Jeg bor på et tettsted der alle kjenner alle.Det er høy grad av sosial overvåking her hvor jeg bor.Vet jo aldri hvem som ser hva på nettet heller.

De færreste blogger har særlig med tilbakemeldinger. Man må nesten ha et visst antall besøkende og da må bloggen ha allmenn interesse. Type dagbok-blogger uten spesielle tema er typisk svært lite besøkt.

Skrevet

De færreste blogger har særlig med tilbakemeldinger. Man må nesten ha et visst antall besøkende og da må bloggen ha allmenn interesse. Type dagbok-blogger uten spesielle tema er typisk svært lite besøkt.

Ok....

Skrevet

Ok....

Du er jo på ett forum nå hvor du får tilbakemeldinger, får du ikke det du ønsker her inne?

Konstruktivt er vel ikke alt som skrives her, men...

Skrevet

Da vil jeg heller anbefale et type lukket forum. Kan anbefale Lyspunktet,( http://lyspunktet.nice-forum.net/ ) der er en grunnleggende positiv atmosfære, man støtter hverandre når man har tid og ork. Det er lov å klage når man har en dårlig dag, men forumet bærer lite preg av det og mer preg av mestring. Synes jeg iallfall.

Finnes sikkert andre tilsvarende forum og, men de kjenner jeg ikke til.

Skrevet

Du er jo på ett forum nå hvor du får tilbakemeldinger, får du ikke det du ønsker her inne?

Konstruktivt er vel ikke alt som skrives her, men...

Forsåvidt så gjør jeg det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...