Gå til innhold

Bipolar lidelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvor seriøst er Goldberg Bipolar Spectrum Screening Questionnaire? Og hvis det er, burde jeg oppsøke lege hvis jeg har en score på 45? Jeg lurer også på hva det er min fastlege kan hjelpe meg med når det kommer til depresjoner og angst?

Videoannonse
Annonse
Gjest MedicNerd
Skrevet

Jeg mener generelt at man skal være litt skeptisk til testresultater på nett, men for meg virker Goldberg sine tester veldig skikelige. Selv om testen er aldri så seriøs, så vil en som stiller deg spørsmålene live kunne evaluere de langt langt laaaaangt bedre enn en datamaskin som bare regner ut score. Alt har nyanser, og slikt fanger ikke internett opp.

En god tommelfingerregel er egentlig at så lenge man er i tvil, så er det lurt å snakke med legen sin.

For angst og depresjon kan legen din hjelpe deg med medisiniering, samtaler og henvisning til psykolog eller psykiater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...