Gå til innhold

tror jeg kan bli reiseleder?

Anbefalte innlegg

Gjest lithini
Skrevet

jeg har lyst til å bli reiseleder i utlandet, er det dumt når jeg har bipolar lidelse? jeg er helt stabil, bortsett fra enormt søvnbehov i perioder, særlig vinter, bruker lithionit.

har lyst å selge unna arvesølv osv for å få råd til guideskolen, for tviler på nav vil dekke det (har attføring egentlig)

vet ikke helt hvorfor jeg spør, vil bare vite det ikke høres dumt ut...

Jeg vil sikkert unngå bli så forferdelig trøtt og sliten om vinteren også som jeg pleier om jeg får jobb i sydligere strøk.

bedre å tjene egne penger når en kan, enn å motta attføring i årevis fordi vintern ødelegger meg.

j,26

Videoannonse
Annonse
Gjest xbellax
Skrevet

Dette synes jeg hørtes ut som en god idè. Hva har du å tape på det? Men ha alltid en plan b (og vit med deg selv om du er stabil til dette her), funker det ikke så ha vett nok til å dra hjem og skaffe deg hjelp. Og jeg tror ikek dette er utenkelig for NAV, desverre avhenger slike ting av hvem du har som saksbehandler( og saksbehandler kan man evt bytte).

Lykke til..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...