Gjest lithini Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 jeg har lyst til å bli reiseleder i utlandet, er det dumt når jeg har bipolar lidelse? jeg er helt stabil, bortsett fra enormt søvnbehov i perioder, særlig vinter, bruker lithionit. har lyst å selge unna arvesølv osv for å få råd til guideskolen, for tviler på nav vil dekke det (har attføring egentlig) vet ikke helt hvorfor jeg spør, vil bare vite det ikke høres dumt ut... Jeg vil sikkert unngå bli så forferdelig trøtt og sliten om vinteren også som jeg pleier om jeg får jobb i sydligere strøk. bedre å tjene egne penger når en kan, enn å motta attføring i årevis fordi vintern ødelegger meg. j,26 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Dette synes jeg hørtes ut som en god idè. Hva har du å tape på det? Men ha alltid en plan b (og vit med deg selv om du er stabil til dette her), funker det ikke så ha vett nok til å dra hjem og skaffe deg hjelp. Og jeg tror ikek dette er utenkelig for NAV, desverre avhenger slike ting av hvem du har som saksbehandler( og saksbehandler kan man evt bytte). Lykke til.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.