Gå til innhold

legges inn?

Anbefalte innlegg

Gjest beatrica
Skrevet

Havna på legevakta og måtte sy, hadde kutta meg opp pga en totalt uhåndterbar psykisk smerte. Følte meg bedre da jeg våknet i dag tidlig, men begynner å nå bli skikkelig dårlig igjen. Kan ringe til legen i morgen og be om innleggelse. Men vet ikke om jeg bør det. Kan jeg gjøre det, bør jeg gjøre det? Har masse angst, hadde håpet det skulle gå over hjemme. Men begynner å tvile nå. Kan noen komme med råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest trist jente
Skrevet

Hvis du føler at du ikke klarer å være hjemme så synes jeg du skal be om en innleggelse. Det er positivt å ta ansvar og si ifra når det blir for mye. Hvis du har det svært vanskelig nå så kan det bli veldig lenge å vente til legekontoret åpner imorgen. Hvis du tror det blir for tøft å vente så lenge ville jeg kontaktet legevakten i kveld. Dumt å presse seg for hardt, hvis det sprekker (og du kutter deg eller noe annet) vil det bare føles enda verre.

Vanskelig å si hva som er riktig for deg. Det er jo du som vet hvordan du har det. Men det virker ikke på innlegget ditt som du har det særlig bra. Og da kan en innleggelse være riktig.

varme tanker til deg

Gjest MedicNerd
Skrevet

Off. Det er vondt å ha det sånn. Kjenner til det... Du må nok gå litt etter hva du føler. Tror du at en innleggelse vil hjelpe deg, så kan det være lurt å vurdere. I alle fall his selvskadingen komer ut av kontroll. Eneste rådet jeg kan gi deg er enten å kontakte legevakta nå hvis du har det vondt til det uutholdelige, eller vente til imorgen tidlig og kontakte fastlegen din. Legen vil hjelpe deg med å vurdere hva som kan hjelpe deg nå.

Skrevet

Vanskelig for andre å vurdere, men hva har du å tape på en innleggelse?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...