Gjest Pyttan Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Er 20mg Cipralex og 16mg Trilafon den optimale medisinering av PTSD? Hva ville du anbefalt hvis ikke dette er optimalt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Den faktiske sannhet er at det ikke finnes virkelig gode medisiner for PTSD. Jeg har gått gjennom storparten av av verdens vitenskapelige litteratur på dette området. Det eneste som er rimelig sikkert er at SSRI er det som hjelper i noen grad. Ellers må en medisinere etter tilleggssymptomer og prøve seg fram. 0 Siter
Gjest khaosan Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Den faktiske sannhet er at det ikke finnes virkelig gode medisiner for PTSD. Jeg har gått gjennom storparten av av verdens vitenskapelige litteratur på dette området. Det eneste som er rimelig sikkert er at SSRI er det som hjelper i noen grad. Ellers må en medisinere etter tilleggssymptomer og prøve seg fram. I forhold til mareritt pga ptsd er rivotril det eneste som har hulpet meg, liten dose ved sengekanten. 0,5 kan være nok for å dempe vivide drømmer og mareritt/svettetokter. Gjorde det for meg ihvertfall. 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Den faktiske sannhet er at det ikke finnes virkelig gode medisiner for PTSD. Jeg har gått gjennom storparten av av verdens vitenskapelige litteratur på dette området. Det eneste som er rimelig sikkert er at SSRI er det som hjelper i noen grad. Ellers må en medisinere etter tilleggssymptomer og prøve seg fram. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.