Gå til innhold

Menneskets råskap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hidi, the scorpion
Skrevet

Sier mer om de menneskene...enn om oss...

Gjør det?

I tilfelle, hvordan?

Gjest Maniana
Skrevet

Gjør det?

I tilfelle, hvordan?

Jeg kunne aldri ha vært med på en slik samtale,hadde nok ringt noen bjeller da...hallo!

Tror ikke mesteparten av folk oppførerseg slik,da er jo Verden tragisk,og det nekter jeg å tro.

Skrevet

Nå er det jo sånn at han trodde en annen hadde overtatt ansvaret da...uoppmerksomhet og menneskelig svikt kalles det.

Han har en usmaklig og fleipete samtale med sin venninde...men det finnes vel langt verre eksempler på menneskelig råskap enn akkurat den samtalen...

Skrevet

Jeg kunne aldri ha vært med på en slik samtale,hadde nok ringt noen bjeller da...hallo!

Tror ikke mesteparten av folk oppførerseg slik,da er jo Verden tragisk,og det nekter jeg å tro.

Det fleste vil jo fremstå som rettskaffende mennesker og vil kontrollere seg i situasoner med andre, men når folk er i det skjulte så er det nok mye annerledes, hvis de ikke har en sterk tro på noe da.

Gjest Maniana
Skrevet

Det fleste vil jo fremstå som rettskaffende mennesker og vil kontrollere seg i situasoner med andre, men når folk er i det skjulte så er det nok mye annerledes, hvis de ikke har en sterk tro på noe da.

Er trist hvis det du skriver nå stemmer da.

Skrevet

Er trist hvis det du skriver nå stemmer da.

Ja veldig trist. Før var det litt bedre, men nå skryter mange av de gale de gjør også, og folk skjems ikke lenger av sin onskap.

Når du tenker på all den onskapen i verden som du ser, tenk da på all den onskap som du ikke ser. Jeg vil også se mennesker som positive, vennlige, respektfulle mennesker, men fortsatt så møter jeg folk med tillit og respekt, tror jeg kan vinne mennesker på den måten, og har mest igjen for det, men jeg har sluttet å være naiv, i den forstand at må stole alle, bare ford du er grei selv.

Gjest Maniana
Skrevet

Ja veldig trist. Før var det litt bedre, men nå skryter mange av de gale de gjør også, og folk skjems ikke lenger av sin onskap.

Når du tenker på all den onskapen i verden som du ser, tenk da på all den onskap som du ikke ser. Jeg vil også se mennesker som positive, vennlige, respektfulle mennesker, men fortsatt så møter jeg folk med tillit og respekt, tror jeg kan vinne mennesker på den måten, og har mest igjen for det, men jeg har sluttet å være naiv, i den forstand at må stole alle, bare ford du er grei selv.

Mye bra du skriver der..

Ikke bra å være for naiv nei,men bedre naiv enn frekk og freidig...

Skrevet

Mye bra du skriver der..

Ikke bra å være for naiv nei,men bedre naiv enn frekk og freidig...

Ja folk kan være forferdelig frekke noen ganger, men det kan være feige også, når det gjelder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...