Gjest Vaniljeyogurt Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Å snakke om å grille en død katt mens ni mennesker flyr i døden sier litt om oss. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=574904 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Sier mer om de menneskene...enn om oss... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Sier mer om de menneskene...enn om oss... Gjør det? I tilfelle, hvordan? 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Gjør det? I tilfelle, hvordan? Jeg kunne aldri ha vært med på en slik samtale,hadde nok ringt noen bjeller da...hallo! Tror ikke mesteparten av folk oppførerseg slik,da er jo Verden tragisk,og det nekter jeg å tro. 0 Siter
Skyer Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Nå er det jo sånn at han trodde en annen hadde overtatt ansvaret da...uoppmerksomhet og menneskelig svikt kalles det. Han har en usmaklig og fleipete samtale med sin venninde...men det finnes vel langt verre eksempler på menneskelig råskap enn akkurat den samtalen... 0 Siter
FGT Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg kunne aldri ha vært med på en slik samtale,hadde nok ringt noen bjeller da...hallo! Tror ikke mesteparten av folk oppførerseg slik,da er jo Verden tragisk,og det nekter jeg å tro. Det fleste vil jo fremstå som rettskaffende mennesker og vil kontrollere seg i situasoner med andre, men når folk er i det skjulte så er det nok mye annerledes, hvis de ikke har en sterk tro på noe da. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Det fleste vil jo fremstå som rettskaffende mennesker og vil kontrollere seg i situasoner med andre, men når folk er i det skjulte så er det nok mye annerledes, hvis de ikke har en sterk tro på noe da. Er trist hvis det du skriver nå stemmer da. 0 Siter
FGT Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Er trist hvis det du skriver nå stemmer da. Ja veldig trist. Før var det litt bedre, men nå skryter mange av de gale de gjør også, og folk skjems ikke lenger av sin onskap. Når du tenker på all den onskapen i verden som du ser, tenk da på all den onskap som du ikke ser. Jeg vil også se mennesker som positive, vennlige, respektfulle mennesker, men fortsatt så møter jeg folk med tillit og respekt, tror jeg kan vinne mennesker på den måten, og har mest igjen for det, men jeg har sluttet å være naiv, i den forstand at må stole alle, bare ford du er grei selv. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Ja veldig trist. Før var det litt bedre, men nå skryter mange av de gale de gjør også, og folk skjems ikke lenger av sin onskap. Når du tenker på all den onskapen i verden som du ser, tenk da på all den onskap som du ikke ser. Jeg vil også se mennesker som positive, vennlige, respektfulle mennesker, men fortsatt så møter jeg folk med tillit og respekt, tror jeg kan vinne mennesker på den måten, og har mest igjen for det, men jeg har sluttet å være naiv, i den forstand at må stole alle, bare ford du er grei selv. Mye bra du skriver der.. Ikke bra å være for naiv nei,men bedre naiv enn frekk og freidig... 0 Siter
FGT Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Mye bra du skriver der.. Ikke bra å være for naiv nei,men bedre naiv enn frekk og freidig... Ja folk kan være forferdelig frekke noen ganger, men det kan være feige også, når det gjelder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.