Gå til innhold

Hjelp:(

Gjest forferdelig nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta kontakt med Amatea de kan gi deg samtale etter en abort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig, så syns jeg det er å gi opp hvis hun kutter praksisen uten engang å ha prøvd, som du råder til ! Det å prøve, for så evt å bli sykemeldt er så sin sak. Men sjansen er stor for at det å prøve fører til at hun faktisk klarer det, og blir styrket av det. Det å ikke prøve er å utsette problemet. Og kanskje til og med gjøre det verre.

Hvorfor jeg sier dette? Fordi jeg har vært omtrent der. Og det hjalp å trasse seg framover til tross for motgang.

Bra sagt! Virkelig enig med deg.

Skrevet

Vil det ikke være bedre for deg å komme deg ut og få noe annet å tenke på enn å sitte inne og grine?

Ikke ødelegg utdannelsen din og fremtiden din på grunn av denne tosken! Du er sterk og klarer deg fint uten en slik tufs som har gått bak ryggen din!

Nettopp.

Gjest forferdelig nå
Skrevet

Tusen takk for svar! I praksisen jobber jeg med barn som er 0 år og oppover og det får meg til å tenke og klarer ikke å la vær å gråte. Jeg måtte gå på toalettet flere ganger de forrige ukene og nå når jeg skal tilbake har jeg også mistet kjæresten min. Men nok blir nødt å prøve ja.

Skrevet

Takk for svar! Jeg er 27 år. Hva er PTSD? Depresjon?

Det er nok det beste for deg å tenke på NHDs råd, han er fagpersonen her,

Skrevet

Takk for svar! Jeg er 27 år. Hva er PTSD? Depresjon?

Hvordan går det med deg ? Må du ha hjelp til å bearbeide følesene dine, eller føler du at du har kommet over det verste ? Du må ikke føle deg forpliktet av å svare på denne, men jeg syntes at du sikkert må ha opplevd litt mye forvirring rundt ditt innlegg.Håper det går bra med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...