Gjest Maniana Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Har oppmuntret en fyr lenge nå til å søke hjelp,han synes forferdelig synd på seg selv,ser kun sine behov. I dag ble jeg lei når han kom å begynte med hvor synd det er i han,og at vi andre må akseptere hans vrangforestillinger. Sa til han at det er kjipt for andre også når han oppfører seg som han gjør,prøvde å få han til å se det fra andres perspektiv. Da sluttet han å snakke og å svare meg,stirret rett frem..før han for ut døra og påstod at han fikk migrene..pga det jeg sa. Migreneanfall på under fem minutter? Jaja! Hva gjør man,ignorerer? Eller fortsetter å oppmuntre han til å søke hjelp? 0 Siter
Gjest ikke sy puter! Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Du ignorerer å lar mannen ta ansvar for livet sitt. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Du ignorerer å lar mannen ta ansvar for livet sitt. Får gjøre det. Utrolig irriterende oppførsel han har,og til slutt får man nok. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 På slikt hjelper bare adferdstiltak. Ignorer/forlat han når han driver med sutring. Vis interesse og gi oppmerksomhet om han snakker om noe fornuftig utenom seg selv. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 På slikt hjelper bare adferdstiltak. Ignorer/forlat han når han driver med sutring. Vis interesse og gi oppmerksomhet om han snakker om noe fornuftig utenom seg selv. Skal gjøre det. Han har ringt til andre nå, og sagt til dem at de må be meg om å si unskyld til han,man snakker ikke kritisk til folk med psykiske problemer sa han. Jøye meg! Har selv fått mye kritikk og kjeft da jeg var syk,jeg hadde bare godt av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.