Gå til innhold

Han er utrolig skjør/tåler ingenting.

Anbefalte innlegg

Gjest Maniana
Skrevet

Har oppmuntret en fyr lenge nå til å søke hjelp,han synes forferdelig synd på seg selv,ser kun sine behov. I dag ble jeg lei når han kom å begynte med hvor synd det er i han,og at vi andre må akseptere hans vrangforestillinger. Sa til han at det er kjipt for andre også når han oppfører seg som han gjør,prøvde å få han til å se det fra andres perspektiv. Da sluttet han å snakke og å svare meg,stirret rett frem..før han for ut døra og påstod at han fikk migrene..pga det jeg sa. Migreneanfall på under fem minutter? Jaja! Hva gjør man,ignorerer? Eller fortsetter å oppmuntre han til å søke hjelp?

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke sy puter!
Skrevet

Du ignorerer å lar mannen ta ansvar for livet sitt.

Gjest Maniana
Skrevet

Du ignorerer å lar mannen ta ansvar for livet sitt.

Får gjøre det. Utrolig irriterende oppførsel han har,og til slutt får man nok.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

På slikt hjelper bare adferdstiltak.

Ignorer/forlat han når han driver med sutring. Vis interesse og gi oppmerksomhet om han snakker om noe fornuftig utenom seg selv.

Gjest Maniana
Skrevet

På slikt hjelper bare adferdstiltak.

Ignorer/forlat han når han driver med sutring. Vis interesse og gi oppmerksomhet om han snakker om noe fornuftig utenom seg selv.

Skal gjøre det.

Han har ringt til andre nå, og sagt til dem at de må be meg om å si unskyld til han,man snakker ikke kritisk til folk med psykiske problemer sa han. Jøye meg! Har selv fått mye kritikk og kjeft da jeg var syk,jeg hadde bare godt av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...