Gå til innhold

Ser dere det samme som meg?

Anbefalte innlegg

Gjest historika
Skrevet

Når ting blir stresset, konflikter osv, så kommer en grå/sort masse etter meg. Kan definere denne som "dem." Nå har jeg fått endel spørsmål om hvem "de" er ? Kan dere hjelpe meg? Ser dere det samme som meg, eller er det meg det er noe galt med?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• signaturløs

14

• Nils Håvard Dahl, psykiater

6

• frosken

2

• FGT

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest xbellax
Skrevet

Hvordan er din sykehistorie, har du psykiske lidelser fra før? Har du sett dette lenge eller er det nylig kommet? Jeg ser ikke det samme for meg, i mine ører høres dette ut som symptomer.

Skrevet

Bei, kan ikke si jeg har opplevd eller opplever det slik som deg. Men derimot har jeg i perioder sett lyse/hvite skygger som beveger seg rundt meg.

Tror noen er mer følsomme for åndeverdenen enn andre, og derfor "ser" noen mer enn det andre gjør.

Og om du klarer å fungere normalt og vanlig til tross for disse skyggene du ser og til tross for stress og konflikter, så er det vel ikke farlig.

Gjest historika
Skrevet

Bei, kan ikke si jeg har opplevd eller opplever det slik som deg. Men derimot har jeg i perioder sett lyse/hvite skygger som beveger seg rundt meg.

Tror noen er mer følsomme for åndeverdenen enn andre, og derfor "ser" noen mer enn det andre gjør.

Og om du klarer å fungere normalt og vanlig til tross for disse skyggene du ser og til tross for stress og konflikter, så er det vel ikke farlig.

Dette er en masse som består av ondskapsfulle mennesker, både levende og døde.

Gjest historika
Skrevet

Hvordan er din sykehistorie, har du psykiske lidelser fra før? Har du sett dette lenge eller er det nylig kommet? Jeg ser ikke det samme for meg, i mine ører høres dette ut som symptomer.

Ja, jeg har problemer fra før av. Bruker AP og har vært bedre i en lang periode, men siste uka har dette kommet nærmere igjen. Står midt i en slags konflikt og det skremmer meg at jeg virkelig tåler så lite som dette.

Det er en ondskap, en masse av levende og døde som er ute etter meg liksom. Greier ikke forklare helt. Jeg gjemmer meg nå og lurer på om jeg må ta litt mere medisiner igjen kanskje.

Gjest historika
Skrevet

Jeg ser ikke det samme som deg.

Da er du veldig heldig. Dette gjør at jeg ikke kan være i jobb, ikke fungerer i livet. Helt forferdelig rett og slett.

Gjest historika
Skrevet

Kan det kanskje være en skygge av deg selv på en måte ?

Nei, jeg er ikke redd meg selv.

Skrevet

Dette er en masse som består av ondskapsfulle mennesker, både levende og døde.

Høres skummelt ut! Har du forsøkt å snakke med en prest eller å la en annen kristen be for deg? Ondskap må fly i Jesu navn, vet du!

Gjest historika
Skrevet

Høres skummelt ut! Har du forsøkt å snakke med en prest eller å la en annen kristen be for deg? Ondskap må fly i Jesu navn, vet du!

Slike svar som dette gjør meg faktisk bare verre :(

Gjest xbellax
Skrevet

Ja, jeg har problemer fra før av. Bruker AP og har vært bedre i en lang periode, men siste uka har dette kommet nærmere igjen. Står midt i en slags konflikt og det skremmer meg at jeg virkelig tåler så lite som dette.

Det er en ondskap, en masse av levende og døde som er ute etter meg liksom. Greier ikke forklare helt. Jeg gjemmer meg nå og lurer på om jeg må ta litt mere medisiner igjen kanskje.

Kontakt legen din, du trenger trolig å øke dosen på AP.

Skrevet

Slike svar som dette gjør meg faktisk bare verre :(

Ok, da beklager jeg. Ville bare forsøke å hjelpe.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, andre (friske) har det ikke slik. Dette er en del av din sykdom.

Skrevet

Da er du veldig heldig. Dette gjør at jeg ikke kan være i jobb, ikke fungerer i livet. Helt forferdelig rett og slett.

Ja, jeg tenker også at jeg er heldig som ikke har det sånn. Håper at du kan få hjelp til å oppleve mindre av dette.

Gjest Ikveldogså
Skrevet

Herregud for et grusomt svar, lov å bruke hue vet du...

Gjest historika
Skrevet

Nei, andre (friske) har det ikke slik. Dette er en del av din sykdom.

Tenker du også at jeg burde ha mere AP nå?

Skrevet

Herregud for et grusomt svar, lov å bruke hue vet du...

Hallo! Du som enda ikke har skjønt at åndeverdenen faktisk eksisterer, at det finnes onde og gode ånder, burde egentlig bare holde kjeften din.

En dag vil du nemlig se at det stemmer at Jesus er den sterkeste av alle krefter! Og dine kne må bøyes og din tunge bekjenne at Jesus er Herre!

Faktisk! Vet du ikke tror på meg, men den dagen det skjer håper jeg du tenker tilbake på dette svaret og innser at det var riktig det jeg sa.

Lykke til i din fortapte verden! Hadde DU brukt hue` så hadde du ikke vært så innmari ignorant i forhold til slike ting.

Gjest historika
Skrevet

Hallo! Du som enda ikke har skjønt at åndeverdenen faktisk eksisterer, at det finnes onde og gode ånder, burde egentlig bare holde kjeften din.

En dag vil du nemlig se at det stemmer at Jesus er den sterkeste av alle krefter! Og dine kne må bøyes og din tunge bekjenne at Jesus er Herre!

Faktisk! Vet du ikke tror på meg, men den dagen det skjer håper jeg du tenker tilbake på dette svaret og innser at det var riktig det jeg sa.

Lykke til i din fortapte verden! Hadde DU brukt hue` så hadde du ikke vært så innmari ignorant i forhold til slike ting.

Nå er ikke jeg helt frisk, men det tror jeg ikke du heller er?

Skrevet

Nå er ikke jeg helt frisk, men det tror jeg ikke du heller er?

Nei, frisk er jeg ikke. Verken på den ene eller den andre måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...