Gå til innhold

Har dere tro på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest historika
Skrevet

Jeg gjør alt for å bli kvitt denne sorte menneskemassen som forfølger meg. Fikk et råd om å få hjelp av en prest? Tror dere at det kan hjelpe meg?

Det er jo også døde mennesker med i denne massen. Kanskje det er ånder som må hjelpes over på den andre siden? Jeg har jo sett veldig mye rart og dette har jeg jo sett TV-program om også.

Videoannonse
Annonse
Gjest xbellax
Skrevet

Prester hjelper ikke når det er snakk om psykoselignende tilstander.

Gjest historika
Skrevet

Prester hjelper ikke når det er snakk om psykoselignende tilstander.

Det er jo reellt da, dette har forfulgt meg lenge. AP virket, men nå tror jeg ikke den virker lenger, eller at denne massen har blitt sterkere og overvunnet dette hinderet liksom?

Jeg har aldri vært psykotisk.

Gjest firepile
Skrevet

Det er jo reellt da, dette har forfulgt meg lenge. AP virket, men nå tror jeg ikke den virker lenger, eller at denne massen har blitt sterkere og overvunnet dette hinderet liksom?

''Det er jo reellt da''

Det er det nok ikke;)

''AP virket, men nå tror jeg ikke den virker lenger''

Kanskje du må øke dosen da?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er ikke noe for en prest. Dette er en typisk oppgave for en psykiater.

Gjest historika
Skrevet

Kan du hjelpe meg å jage bort dette da?

Gjest historika
Skrevet

''Det er jo reellt da''

Det er det nok ikke;)

''AP virket, men nå tror jeg ikke den virker lenger''

Kanskje du må øke dosen da?

Tror de har knekt den koden nå.

Gjest Det er det du må.
Skrevet

Kan du hjelpe meg å jage bort dette da?

Du må bestemme deg for at det ikke er virkelig, at det er psykose.

Du må også øke dosen AP.

Derretter må du finne ut hva det er som kan trigge at denne "massen" kommer- og unngå at det trigges, til det en dag er borte- skjerme deg mao.

Å skulle "jage" dem bort av en prest- det er jo noe en gjør hvis en mener det er "ekte". Noe det ikke er.

Du må forholde deg til det som om det er skapt i ditt hode.

Gjest historika
Skrevet

Du må bestemme deg for at det ikke er virkelig, at det er psykose.

Du må også øke dosen AP.

Derretter må du finne ut hva det er som kan trigge at denne "massen" kommer- og unngå at det trigges, til det en dag er borte- skjerme deg mao.

Å skulle "jage" dem bort av en prest- det er jo noe en gjør hvis en mener det er "ekte". Noe det ikke er.

Du må forholde deg til det som om det er skapt i ditt hode.

Tenker at de sikkert har skjønt den medisinkoden og greier å ta meg likevel. Men jeg skal øke dosen, er rett og slett livredd jeg. Ser sorte skygger og føler noen som er ond i nærheten av meg. Help.

Skrevet

I disse TV programmene prøver å innbille mennesker til å tro at de døde lever og er ånder. Vil råde deg til å ikke se slike programmer, de vil bare gjøre situasjonen din mye verre med å bli kvitt denne mørke menneskemassen

Gjest xbellax
Skrevet

Ja det er reellt inne i ditt hode, desverre. Dette er sykdomstegn du må ta alvorlig.

Skrevet

Dersom du tror på dette selv...hvorfor poster du det da på forum for psykiatri?

Gjest historika
Skrevet

Dersom du tror på dette selv...hvorfor poster du det da på forum for psykiatri?

Hvis du leser litt mere på denne siden vil du forstå det :)

Gjest Elextra
Skrevet

Noen kommentarer til de/den som foreslår å oppsøke "medier" (se lengre opp i tråden)?

Skrevet

Noen kommentarer til de/den som foreslår å oppsøke "medier" (se lengre opp i tråden)?

Er vel ikke nødvendig for ham å kommentere det vel? Du må vel ha skjønt nå hva som er hans mening!?!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...