Gondor Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er en kvinne på 44 år med diagnosen bipolar 2. Etter fylte 40 har jeg lagt merke til at det blir færre og færre av de oppstemte periodene. Hvorfor det? Jeg savner dem! Bruker medisinene lamictal og fluanxol. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Svaret ligger i siste setning i ditt eget innlegg. 0 Siter
Gondor Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Skrevet 11. oktober 2009 Svaret ligger i siste setning i ditt eget innlegg. Da er det vel fluanxolen som er synderen da. Ja, ja. Slutter IKKE med noen av medisinene. Det har jeg prøvd endel ganger tidligere, med elendig resultat. Takk for raskt svar! 0 Siter
FGT Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Da er det vel fluanxolen som er synderen da. Ja, ja. Slutter IKKE med noen av medisinene. Det har jeg prøvd endel ganger tidligere, med elendig resultat. Takk for raskt svar! Ble du også gira noen ganger så i hodet, at alt spinner inni der lenge etter på, og har vanskelig for å roe deg ned for å sove f.eks.? 0 Siter
Gondor Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Skrevet 12. oktober 2009 Ble du også gira noen ganger så i hodet, at alt spinner inni der lenge etter på, og har vanskelig for å roe deg ned for å sove f.eks.? Litt sent svar FGT, gikk å la meg i går. Svaret er ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.