Gå til innhold

Hypomani

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 44 år med diagnosen bipolar 2. Etter fylte 40 har jeg lagt merke til at det blir færre og færre av de oppstemte periodene. Hvorfor det? Jeg savner dem! Bruker medisinene lamictal og fluanxol.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Svaret ligger i siste setning i ditt eget innlegg.

Skrevet

Svaret ligger i siste setning i ditt eget innlegg.

Da er det vel fluanxolen som er synderen da. Ja, ja. Slutter IKKE med noen av medisinene. Det har jeg prøvd endel ganger tidligere, med elendig resultat.

Takk for raskt svar!

Skrevet

Da er det vel fluanxolen som er synderen da. Ja, ja. Slutter IKKE med noen av medisinene. Det har jeg prøvd endel ganger tidligere, med elendig resultat.

Takk for raskt svar!

Ble du også gira noen ganger så i hodet, at alt spinner inni der lenge etter på, og har vanskelig for å roe deg ned for å sove f.eks.?

Skrevet

Ble du også gira noen ganger så i hodet, at alt spinner inni der lenge etter på, og har vanskelig for å roe deg ned for å sove f.eks.?

Litt sent svar FGT, gikk å la meg i går. Svaret er ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...