Gjest festen tok brått slutt :-( Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Har nylig sluttet å bruke Imovane 15 mg... (tok det siste i går kveld...)Har ikke mer medisin nå og får det heller ikke av legene, har brukt 15 mg i ca 3 uker... er det farlig å slutte brått? Føler litt abstinens ja... 0 Siter
rose23 Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg gikk på imovane i to år... hele søvnsystemet ble fedd opp. Tok lang tid før jeg greide å bli trøtt og sove igjen... Vær glad det bare er snakk om tre uker. Det går over. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Ikke farlig, men ubehagelig blir det. Du har tatt høy dose, så selv om du "bare" har tatt det i tre uker, så vil du nok merke det godt, i alle fall psykisk. 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Ikke noe farlig, men ubehagelig for deg. Det går jo evt. an å høre med legen om nedtrapping slik at du får mindre ubehag. Imidlertid tror jeg ikke du vil ha langvarige fysiske plager siden du ikke har tatt Imovane så lenge. Har du kroniske søvnproblemer er det en ide å se på løsninger som ikke er vanedannende. Det finnes nemlig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Dette er helt ufarlig, men ubehagelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.