Gå til innhold

Arbeidsliv

Gjest Hjelpeløs32

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelpeløs32
Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 32 år som ikke trives i jobben min etter å ha jobbet der i snart 2 år, og dette synes jeg blir mer og mer fremtredende etter at jeg har jobbet der denne siste perioden. Den går ut over meg og min helse, både pyskisk og fysisk. Til vanlig er jeg ei rolig jente, men i jobbsammenheng blir jeg irritabel og sur. Hva vil du anbefale meg å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å søke en annen jobb. Det er det folk gjør når de ikke trives på jobben.

Skrevet

Søk en annen jobb, men ikke si opp din gamle før du har en ny - lykke til :-)

Skrevet

Hold på den jobben du har til du finner en annen. Du trenger inntekten og det er lettere å få en ny jobb når du er i jobb. Gjør det beste ut av det så lenge du må være der du er.

Er du usikker på hvordan du skal gå fram i forhold til CV, søknader og intervjuer finnes det mye bra stoff om dette på nettet.

Når du har funnet noe bedre, så avslutt på en hyggelig måte der du er nå. Samme hvor lite hyggelig du synes det har vært der. Ikke smell med døren når du går.

Lykke til!

mvh

Skrevet

Skifte jobb... Når det er så tydelige årsaker til at helsen din blir dårlig, er det liksom ikke noe annet å gjøre.

Skrevet

Skifte jobb - start aktiv jobbsøking etter noe annet, mens du beholder den jobben du har i dag imens...

Skrevet

Skifte jobb - start aktiv jobbsøking etter noe annet, mens du beholder den jobben du har i dag imens...

Beklager, trodde ikke det første innlegget mitt ble postet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...