Gjest Hjelpeløs32 Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Jeg er ei jente på 32 år som ikke trives i jobben min etter å ha jobbet der i snart 2 år, og dette synes jeg blir mer og mer fremtredende etter at jeg har jobbet der denne siste perioden. Den går ut over meg og min helse, både pyskisk og fysisk. Til vanlig er jeg ei rolig jente, men i jobbsammenheng blir jeg irritabel og sur. Hva vil du anbefale meg å gjøre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg vil anbefale deg å søke en annen jobb. Det er det folk gjør når de ikke trives på jobben. 0 Siter
olivia13 Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Søk en annen jobb, men ikke si opp din gamle før du har en ny - lykke til :-) 0 Siter
PieLill Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Hold på den jobben du har til du finner en annen. Du trenger inntekten og det er lettere å få en ny jobb når du er i jobb. Gjør det beste ut av det så lenge du må være der du er. Er du usikker på hvordan du skal gå fram i forhold til CV, søknader og intervjuer finnes det mye bra stoff om dette på nettet. Når du har funnet noe bedre, så avslutt på en hyggelig måte der du er nå. Samme hvor lite hyggelig du synes det har vært der. Ikke smell med døren når du går. Lykke til! mvh 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Skifte jobb... Når det er så tydelige årsaker til at helsen din blir dårlig, er det liksom ikke noe annet å gjøre. 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Skifte jobb - start aktiv jobbsøking etter noe annet, mens du beholder den jobben du har i dag imens... 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Skifte jobb - start aktiv jobbsøking etter noe annet, mens du beholder den jobben du har i dag imens... Beklager, trodde ikke det første innlegget mitt ble postet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.