signaturløs Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Skrevet 12. oktober 2009 Nå må du faan ta gi deg!!! det var faktisk et vanlig spørsmål. ikke noe tull denne gangen 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Ja, det er åpenbart. Ikke la denen tråden bli lengre! 0 Siter
signaturløs Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Skrevet 12. oktober 2009 Ja, det er åpenbart. Ikke la denen tråden bli lengre! Greit, men kan jeg stille et par oppfølgingsspørsmål? Hva tror du feiler meg? Hva bør jeg gjøre? Og til alle andre her: Jeg er IKKE den noen av dere tror jeg er! :-( 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Greit, men kan jeg stille et par oppfølgingsspørsmål? Hva tror du feiler meg? Hva bør jeg gjøre? Og til alle andre her: Jeg er IKKE den noen av dere tror jeg er! :-( Jeg greier ikke å summere opp alt jeg har lest av deg nå sent på kvelden, så svaret blir usikkert. Virker som noe psykotisk. Det er du som har skrevet om det du kaller å være empat? 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg greier ikke å summere opp alt jeg har lest av deg nå sent på kvelden, så svaret blir usikkert. Virker som noe psykotisk. Det er du som har skrevet om det du kaller å være empat? Jeg har skrevet om empater,er jeg også psykotisk da? 0 Siter
signaturløs Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Skrevet 12. oktober 2009 Jeg greier ikke å summere opp alt jeg har lest av deg nå sent på kvelden, så svaret blir usikkert. Virker som noe psykotisk. Det er du som har skrevet om det du kaller å være empat? Ok, takk for svar. Er nok paranoid. ''Det er du som har skrevet om det du kaller å være empat?'' Nope. Det må ha vært noen andre. Ha en god kveld! :-) 0 Siter
Gjest gi deg!! Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg greier ikke å summere opp alt jeg har lest av deg nå sent på kvelden, så svaret blir usikkert. Virker som noe psykotisk. Det er du som har skrevet om det du kaller å være empat? Er opmerksomsyk en diagnose??? 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Er opmerksomsyk en diagnose??? Er "å være ute etter andre" en diagnose? At du gidder...Men du må jo ha noe å gjøre du også "sinnataggen". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.