Gjest en lang vei Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 I dag fikk jeg i posten den første lønnsutbetalingen fra en arbeidsgiver på over ti år. Tenk det! Det var en sterk følelse. Statistikken er ikke på min side i forhold til å komme seg ut i jobb etter så lang tids sykdom, ser en på Navs statistikk. Men jeg har gått en lang vei, min historie er noe spesiell, og jeg kommer til å klare det. Om et år er jeg i jobb i en fornuftig stillingsprosent i starten, og ferdig med den siste etterutdanningen. Så i dag velger jeg å klappe meg selv på ryggen for hardt arbeid med å komme tilbake til et normalt liv og et liv hvor jeg kan ta vare på meg selv og barnet mitt økonomisk. 0 Siter
olivia13 Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 GRATULERER! Du fortjener en laurbærkrans :-) 0 Siter
Gjest en lang vei Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer. Tusen takk, Orio! 0 Siter
Gjest en lang vei Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 GRATULERER! Du fortjener en laurbærkrans :-) Tak for laurbærkransen:o) Det er ganske skummelt, og det ville vært svært lett for meg å fokusere på det, men jeg prøver å ta en annen tilnærming. Det er viktig å gi seg selv anerkjennelse for ting en har strevd slik med for å klare, og viktig å ta i mot litt fra andre også. 0 Siter
Gjest Fioletta Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Så fantastisk! Jeg er mektig imponert over deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.