Gjest Må bare le Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Var jammen mange psykotiske folk her inne i kveld... Tror dere virkelig det er mulig??? Men slik går det når man diskuterer med ignorante folk. Måtte bare få sagt det!!!! Sånn..nå kan tråden slettes! 0 Siter
Gjest gjør du narr eller? Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Velkommen i gruppen. Tror du ser spøkelser selv, kanskje du trenger medisiner? 0 Siter
Gjest Må bare le Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Velkommen i gruppen. Tror du ser spøkelser selv, kanskje du trenger medisiner? Ja du skulle visst hva jeg har gående nå..... Glad ikke folk i hvite frakker vet det!!! 0 Siter
Gjest da vil ikke jeg heller Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor tør du ikke /vil du ikke signere med ditt eget nick? Feig? 0 Siter
Gjest Må bare le Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor tør du ikke /vil du ikke signere med ditt eget nick? Feig? Feig du også? Tror jeg skal slutte å skrive her inne faktisk,alt er jo bare såååå sykt...ALT! 0 Siter
Gjest da vil ikke jeg heller Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Feig du også? Tror jeg skal slutte å skrive her inne faktisk,alt er jo bare såååå sykt...ALT! Men du ler jo... Da er det vel aldri så galt at det ikke er godt for noe? 0 Siter
Gjest Må bare le Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Men du ler jo... Da er det vel aldri så galt at det ikke er godt for noe? Så sant så sant!!! Men er en smule frustrert også......... 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Tenk så rart at det er psykiatriske pasienter på et psykiatriforum. Noen er tilfeldigvis psykotiske. 0 Siter
Orio Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Du virker ikke å være helt i vater selv heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.