Gå til innhold

Angst/depresjon/tvangstanker/Suicidalitet

Anbefalte innlegg

Gjest Mann. 27år.
Skrevet

Kan forsåvidt fortelle om ting jeg aldri har fortalt min lege.... Mest av skam tror jeg.. og lojalitet... Jeg ble misbrukt som liten av personer i mitt nabolag.. jeg var gjentatte ganger vitne til at min Mor ble utsatt for grov vold.. Jeg har selv tilhørt et meget voldelig miljø.. selv også blitt påført massiv vold gjentatte ganger.. Jeg har vært vitne til drap... Mistet flere nære venner i veldig tidlig alder som følge av vold og narkotika..Kunne fortsatt i evigheter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan søke hjelp for dine problemer uten å fortelle om alt dette.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om du holder slike viktige opplysninger borte fra dine behandlere, kan de selvsagt ikke hjelpe deg. Dette må du fortelle om dersom de skal kunne hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...