Gå til innhold

Redd

Gjest Hva kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva kan hjelpe?
Skrevet

Når man har gjort alt man kan selv for å få det bra,og det har gått bra en veldig lang stund,da vil jeg påstå at man har oppnådd mye. Men hva skjer når alt i løpet av en uke snur,fra positivt til negativt? Virkelig,hva er det som skjer da?

Kan jeg stole på at det vil snu igjen før uken er omme,eller går det bare nedover nå?

Hjelp..

Videoannonse
Annonse
Gjest beathes
Skrevet

Da tar man i bruk de midlene man har brukt som gjorde at det gikk bra en lang stund...

Skrevet

Kanskje prøve å tenke på hva du kan gjøre for andre også :-) Bare et forslag. Større lykke å gi en å få, heter det.

Gjest Hva kan hjelpe?
Skrevet

Kanskje prøve å tenke på hva du kan gjøre for andre også :-) Bare et forslag. Større lykke å gi en å få, heter det.

''Kanskje prøve å tenke på hva du kan gjøre for andre også :-) Bare et forslag. Større lykke å gi en å få, heter det.''

Var vel derfor jeg ble syk,gav alt jeg hadde til andre. Men du fikk meg til å se det omvendte,på tide å gi til meg selv.

Gjest Hva kan hjelpe?
Skrevet

Da tar man i bruk de midlene man har brukt som gjorde at det gikk bra en lang stund...

Det har du rett i,må bare finne frem styrken min. Virker som den bare forsvant,ser ikke helt klart hva jeg har gjort feil.

Skrevet

Da forstår jeg deg godt. tror jeg tenkte på en annen her, men ser nå at det ikke var det nicket.

Jeg vet at det er mange som har overgått seg selv med å gi på forskjellige måter, og de har slitt seg helt ut, selv om det har hatt de beste motiver.

Det kan være slik for noen som har psykiske plager. Ro og hvile, la andre vise at de bryr seg, det som ikke sliter slik som du. Bare vær imøtekomne. Har en ikke mer å gå på, så for dine venner vise seg om de er dine virkelige venner.

Gjest Hva kan hjelpe?
Skrevet

Da forstår jeg deg godt. tror jeg tenkte på en annen her, men ser nå at det ikke var det nicket.

Jeg vet at det er mange som har overgått seg selv med å gi på forskjellige måter, og de har slitt seg helt ut, selv om det har hatt de beste motiver.

Det kan være slik for noen som har psykiske plager. Ro og hvile, la andre vise at de bryr seg, det som ikke sliter slik som du. Bare vær imøtekomne. Har en ikke mer å gå på, så for dine venner vise seg om de er dine virkelige venner.

Takker for rådene dine. Ting føles bare litt håpløst ut nå,har vært så langt nede og vil ikke dit igjen. Ønsket virkelig at alt skulle gå bra,vil ikke begynne å bygge en ny grunnmur,det har jeg gjort. Må ha noe i livet mitt som gir meg noe,må være med folk. Trenger ikke forstå dem,klarer ikke forstå dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...