Gå til innhold

Noen spørsmål NHD/Andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikkje no
Skrevet

Har brukt antidepressiva i 5 år, cipralex 10 mg, har forsøkt å slutte med disse 3 ganger, men har måttet begynne igjen.

Før jeg begynte på antidepressiva var kroppen min "høy" av angst, noe som gjorde meg årvåken. Nå er jeg angstfri, men det har ført til at jeg til tider er ekstremt trøtt og jeg klarer ikke tenke meg våken heller. Må ha minst 10-12 timer søvn og allikevel når jeg jobbet måtte jeg legge inn en sovepause på 10 min om morgenen før jobben. (Hadde en halvtimes kjøretur)

Det kan vel ikke være Seroquel'n som gjør at jeg blir så trøtt? Bruker 25 mg på kvelden, pga tankekaos og noe tvangstanker.

Jeg tror selv det kan være at jeg er mer avslappet nå, men det var skremmende å bråvåkne på vei over i motsatt kjørebane og ikke reagere spesielt over det. Kanskje jeg er flat av AD?

Har for tiden midlertidig ufør, men jeg vil gjerne ut i jobb etterhvert. Hadde jeg hatt konsentrasjon til det så kunne jeg tenkt meg å gå skole, men jeg vet ikke om det er gjennomførbart.

Hvor kan jeg finne ut av det?

Dette med trettheten skremmer meg, jeg prøver å kjempe meg våken, men jeg klarer ikke. Noe jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok seroqelen som gjør deg så trøtt. Snakk med lege/behandler om det er mulig å redusere dosen eller prøve et annet medikament i stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...