Gjest historika Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er syk for tiden. Har fått høre at jeg er psykotisk/nærpsykotisk. Hvor går grensen? Hvis du ser på symptomene jeg har når jeg er syk så har jeg vel litt innsikt og da er jeg vel ikke helt psykotisk vel? Eller er man psykotisk når man har sånne symptomer? Takk for tidligere hjelp foresten, får hjelp og skal slutte å mase her inne nå 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Det du beskriver er det jeg vil kalle nærpsykotisk. 0 Siter
Gjest historika Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Det du beskriver er det jeg vil kalle nærpsykotisk. Javel, derfor AP funker godt da antar jeg. Må vel være flink og ta disse medisinene i litt større doser og drite i ulike bivirkninger. Kanskje hvis jeg tar stor nok dose og er symptomfri over lang tid, så vil jeg greie meg uten medisiner en gang? 0 Siter
Gjest historika Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Er det snakk om vrangforestillinger (paranoia), tror jeg ikke du er psykotisk om du klarer å se at det kanskje ikke er så reelt (men grensepsykotisk). Men hvis det er snakk om mer hallusinasjoner tror jeg du er psykotisk selv om du skjønner at det ikke er virkelig... Litt synsing fra min side her. ;-) Det er lov til å synse mye i mine tråder :-). Tror du har rett, har innimellom tro på at det jeg fornemmer er virkelig, men aner også at det kan være jeg som er psyk. Antar jeg bør spise litt AP og ikke ta de største utfordringer i nermeste framtid. Have a nice day 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.