Gå til innhold

Trenger hjelp...

Anbefalte innlegg

Jeg regner med dette spørsmålet hører hjemme på "Samliv", men der er det ikke mulig å få svar for tida, og jeg trenger hjelp nå...!

Jeg er en kvinne på 26 år, nygift og gravid. Jeg og min mann har vært sammen i 7 år, og det har vært både gode og onde dager allerede. Men vi har bestemt oss for at vi vil ha hverandre, og vil satse fullt på det. Problemet er at det er saker fra nær fortid, som vi trodde vi var i ferd med å komme over, som vi likevel ikke kommer oss over. Dette har ført til at vi etterhvert ikke kommuniserer med hverandre, og vi begynner å se at vi trenger hjelp.

Vi bor i Trondheim, og lurer på hvor det er mulig å få hjelp her i byen. Legen min "ser" ikke problemet, samme hva jeg sier, så jeg ønsker å søke hjelp selv. Kan du hjelpe meg med det?

Jeg håper virkelig det... Dette sliter...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33643-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Har dere forsøkt å kontakte en familierådgiver? Det er gjerne ansatt personer med slik kompetanse ved familievernkontorene. En annen muliget er å kontakte en privatpraktiserende familierådgiver eller psykolog/psykiater. En prest kan også være en bra person å snakke med.

Doktor Onlines forum om samliv ble åpnet igjen igår :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33643-trenger-hjelp/#findComment-130787
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...