Gå til innhold

Nasal mucosa lamictal "rash"

Anbefalte innlegg

Gjest therash?
Skrevet

Har fått en " bump" i hvert nesebor og har lest at farlige utslett fra lamictal nettop kan oppstå i nesa, munnen, øynene og genital områdene. Har også hatt en del rødsprengte øyne.

Ikke for å være hysterisk, jeg er ikke redd for bivirkninger men å miste ytterhuden og se ut som et brannoffer synes jeg ikke noe særlig om.

Vet sjansen er liten, men har lest at man skal ta utslett alvorlig i usa er the black box warning på laictal.

Har vært VELDIG trøtt og fryser litt, men ingen feber tror jeg(har ikke målt)

Et annet spørmål; er det vanlig med økt angst under opptrapping, fikk økt angst fra 100-200. start 25 - nå 200 ettter fem uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder lamictal, DA skal du få lov til å være hysterisk!

De pillene der tar jeg ikke om jeg så får betalt det for det, det med huden som begynner å dette av/løsne osv..

Anbefaler deg virkelig å prate med legen.

Gjest MedicNerd
Skrevet

Jeg tror ikke du skal være engstelig, men ta dette på alvor og kontakt den legen som behandler deg first thing i morgen.

Personlig har jeg ikke opplevd økt angst av Lamictal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...