hu' Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Har hatt maratondag i går, med møte med politi, barnevern, senere psyk.sykepleier og til slutt familiekonsulent fra barnevernet. Tøfft møte hos politiet. Det var verre enn vi trodde, men det er bedre å vite enn å ha mistanker. Har klart å være ærlig ovenfor sykepleieren om hvordan jeg har hatt det i det siste, men jeg ser lysere på livet nå .-) . Tror jeg må innse at det kommer til å bli for tøfft for meg å klare hjemmesituasjonen fremover og bør nok være ærlig på det også, og planlegge alternative strategier. Driver fremdeles å teller piller, men ser at det bare er et ønske om å komme unna. Ser at det er lite konstruktivt og til stor skade for familien. Får heller ta noen "sovekurer" når jeg trenger det. Takk for støtte og omsorg. Godt å ha et sted å kunne skrive "usensurert" og heller ta med meg rådene jeg får over i RL. 0 Siter
Gjest shunyata Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har ikke lest dine tidligere tråder...men ut i fra denne så skjønner jeg du har hatt en tøff kamp... Jeg vil med dette ønske deg lykke til framover =) 0 Siter
frosken Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Godt å høre at du har fått snakket noe mer om hvordan du har det oppe i en så vanskelig livssituasjon. Jeg tror åpenhet og alternative strategier er kjempeviktig nå. Synes også du har grunn til å være stolt av deg selv og den modenhet du utviser i forhold til dette. Jeg leser dine innlegg med stor interesse, og håper at situasjonen rundt sønnen din vil løse seg best mulig. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Så godt å høre at det går litt bedre! Nå ble jeg oppriktig glad. Flott at du har klart å fortelle! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.