Gondor 4 750 517 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg var hos psykiateren min i dag og må være verdens heldigste kvinne når det gjelder behandler. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Jeg blir møtt med stor respekt. Jeg har aldri fått høre at jeg må ta meg sammen, ta tingene lettere eller slutte å ta meg selv så seriøst. Tvert i mot får jeg høre at jeg slett ikke bør ha det sånn som jeg har det når jeg strever. At jeg heller kan bruke medisinene aktivt for å få det så godt som mulig. Når jeg forteller om symptomer blir det møtt med gjenkjennende nikk. Jeg er ikke den eneste med min sykdom som føler og tenker på den måten jeg gjør. Når jeg går derfra føler jeg meg oppløftet. Tryggere på meg selv og verden. Jeg er virkelig takknemlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 0oo 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så bra at du møter forståelse og har funnet et opplegg som fungerer for deg:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.