Gjest søtmons Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg går og brygger på noe, har i dagevis hatt vondt i halsen og kjent på en forkjølelse som antageligvis kommer. Er det best for kroppen å være i ro for å bli bedre, eller hjelper det med trening/gåturer? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 For meg er det sånn at om det bare er ubehag i halsen, altså ikke feber eller slapphet, så hjelper det å kle godt på seg og gå en tur, selv om det skulle være ganske kaldt ute. Frisk luft er alltid sunt! Tror 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Min personlige erfaring er at rolige turer bare er fint om man brygger på noe, men man bør ikke presse seg/trene hardt. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Ikke anstreng deg eller utsett deg for trekk. En liten gåtur tar du ikke skade av. Få i deg vitaminer og drikk varm te med honning... 0 Siter
Speak Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Min erfaring er at hard trening ikke er noe særlig, men at moderat trening/gåturer fungerer utmerket. 0 Siter
Gjest høstlyng Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Ikke sikkert du blir bedre av gåturer, men om du ikke overanstrenger deg gjør det sikkert ingen skade heller. Ta masse c-vitaminer og skjerf rundt halsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.