Gjest søtmons 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg går og brygger på noe, har i dagevis hatt vondt i halsen og kjent på en forkjølelse som antageligvis kommer. Er det best for kroppen å være i ro for å bli bedre, eller hjelper det med trening/gåturer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 836 5 418 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 For meg er det sånn at om det bare er ubehag i halsen, altså ikke feber eller slapphet, så hjelper det å kle godt på seg og gå en tur, selv om det skulle være ganske kaldt ute. Frisk luft er alltid sunt! Tror 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Min personlige erfaring er at rolige turer bare er fint om man brygger på noe, men man bør ikke presse seg/trene hardt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke anstreng deg eller utsett deg for trekk. En liten gåtur tar du ikke skade av. Få i deg vitaminer og drikk varm te med honning... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Min erfaring er at hard trening ikke er noe særlig, men at moderat trening/gåturer fungerer utmerket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstlyng 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke sikkert du blir bedre av gåturer, men om du ikke overanstrenger deg gjør det sikkert ingen skade heller. Ta masse c-vitaminer og skjerf rundt halsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.