Gå til innhold

underlivsplager


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei. Den siste måneden har kjæresten min fått utslett på penis (forhud - deretter sprer seg) etter vi har hatt samleie. Han beskriver dette som tørr hud og rødhet, som svir litt. Dette forsvinner igjen noen dager etter samleie og oppstår ikke dersom vi har hatt samleie med kondom.Legen sa dette var sopp, men bedrer seg ikke med canesten. I det siste har også jeg fått symptomer. Jeg har økt utflod, kanskje litt tykkere enn vanlig. Føles som om jeg har urinlekkasje til tider, veldig ubehagelig. Føler også et press over nedre del av magen innimellom. Venter på time hos gynekolog, men var en ventetid på to mnd. Er veldig bekymret nå. Hva kan dette være? Har fra før av diagnosen/tilstanden vestibulitt/ partiell vaginisme, så usikker på om svie/smerte ved og etter samleie er et symptom da dette er "normalt" for meg. Takker veldig mye for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest montrodet

-Få bivirkninger: Hvis du er allergisk mot lateks kan du få kløe, samt rød og sår hud. På apoteket kan du få tak i kondomer som er laget av uretanplast. Disse kan du bruke, selv om du er allergisk mot lateks. De er tynnere og sterkere enn vanlige kondomer, men koster også mer, ca. 20 kroner per kondom. Utenom lateks-allergi, er det ikke funnet noen andre direkte bivirkninger av å bruke kondom.

Kanskje han ikke tåler lateks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...