Gå til innhold

UNNSKYLD! Bare slutt :(

Gjest J31!
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest J31!

Jeg har ingen rett til dette men jeg begynte å tro at de ville meg vondt :(

jeg vet de ikke gjør det. Jeg ER takknemlig.

Jeg skammer meg. Og ingen her fortjente noe av det jeg sa. Ikke svar på denne eller noen andre innlegg mer.. Vær så snill :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

serenity777

j31! jeg er en av de som har fulgt med dine innlegg over tid, og du kommer ikke til å komme noen vei nedsyltet i selvmedlidenhet, og stadig trengenes etter oppmerksomhet. Du har fått sympati, du har fått medlidenhet, men det har blitt ett stoff for deg. Du må bryte avhengigheten, før du ender opp venneløs... Ikke vondt ment, men tenk litt over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelig at du MÅ

j31! jeg er en av de som har fulgt med dine innlegg over tid, og du kommer ikke til å komme noen vei nedsyltet i selvmedlidenhet, og stadig trengenes etter oppmerksomhet. Du har fått sympati, du har fått medlidenhet, men det har blitt ett stoff for deg. Du må bryte avhengigheten, før du ender opp venneløs... Ikke vondt ment, men tenk litt over det.

''Ikke svar på denne eller noen andre innlegg mer.. Vær så snill :(''

Hvorfor ikke respektere anmodningen om å ikke svare? Tror du at ditt innlegg fører til bedring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serenity777

''Ikke svar på denne eller noen andre innlegg mer.. Vær så snill :(''

Hvorfor ikke respektere anmodningen om å ikke svare? Tror du at ditt innlegg fører til bedring?

merkelig att du måtte da, tosk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...