Gjest J31! Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har ingen rett til dette men jeg begynte å tro at de ville meg vondt jeg vet de ikke gjør det. Jeg ER takknemlig. Jeg skammer meg. Og ingen her fortjente noe av det jeg sa. Ikke svar på denne eller noen andre innlegg mer.. Vær så snill 0 Siter
serenity777 Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 j31! jeg er en av de som har fulgt med dine innlegg over tid, og du kommer ikke til å komme noen vei nedsyltet i selvmedlidenhet, og stadig trengenes etter oppmerksomhet. Du har fått sympati, du har fått medlidenhet, men det har blitt ett stoff for deg. Du må bryte avhengigheten, før du ender opp venneløs... Ikke vondt ment, men tenk litt over det. 0 Siter
Gjest merkelig at du MÅ Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 j31! jeg er en av de som har fulgt med dine innlegg over tid, og du kommer ikke til å komme noen vei nedsyltet i selvmedlidenhet, og stadig trengenes etter oppmerksomhet. Du har fått sympati, du har fått medlidenhet, men det har blitt ett stoff for deg. Du må bryte avhengigheten, før du ender opp venneløs... Ikke vondt ment, men tenk litt over det. ''Ikke svar på denne eller noen andre innlegg mer.. Vær så snill :('' Hvorfor ikke respektere anmodningen om å ikke svare? Tror du at ditt innlegg fører til bedring? 0 Siter
serenity777 Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 ''Ikke svar på denne eller noen andre innlegg mer.. Vær så snill :('' Hvorfor ikke respektere anmodningen om å ikke svare? Tror du at ditt innlegg fører til bedring? merkelig att du måtte da, tosk, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.