Gå til innhold

Å bygge seg opp et liv


Gjest Jeg lurer på det.

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg lurer på det.

Etter noen år som syk er jeg begynnt å bli frisk. Jeg har jobbet mye for å klare slike ting som skole og jobb. Nå som jeg takler slike ting, og ikke er så syk, så kjenner jeg at jeg har litt lite i livet mitt.

Jeg trenger å ha sosiale aktiviteter og venner utenom skole, og så har jeg forandret meg så mye at jeg ikke helt passer sammen de gamle vennene jeg hadde. Jeg har ikke familie som jeg har noe kontakt med, og jeg merker at jeg "mangler" noe som andre har i livene sine. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å få det til- å bygge opp dette.

Lurer på om det er noen som har opplevd dette, og hvordan de gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at det går bedre for deg!

;-)

Hva med å prøve å ta utgangspunkt i noe du er interessert i. Porselensmaling, teknologi, hundehold, treskjæring, førstehjelp/reddningstjeneste, musikk, kor, korps, politikk, turgåing, idrett, matlaging, ... et eller annet. Oppsøk steder der flere holder på med dette. (Dårlig formulert.) Da kan du holde på med noe du liker samtidig som du får anledning til å treffe nye venner.

Ikke gi opp om du må kysse ganske mange frosker for å finne noen prinser og prinsesser.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...