Gjest helsing forvirra vegglus 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vanskelig å skrive. Hukommelse som en amøbe. Ble superstresset og sliten av å gå gjennom byen i dag. Men i begynnelsen av uken lå jeg i skauen og var livredd for stråler/energifelt fra bebyggelse og folk... så en viss bedring er det vel? Første gang overlegen snakket med meg satt jeg pissredd på gulvet i et hjørne fordi det var for mye bråk i stuen og fordi et fly fløy over sykhuset. 1: Er det normalt å bli så sensitiv på bevegelser og lyd når en har/er psykotisk? 2: Når jeg satt på med noen i en bil fikk jeg følelsen av at det gikk 150 km i timen. Men da jeg iket på spedometeret var farten 80. Merkelige greier... ? 3: Jeg begynner å le ofte...Hvorfor det? Har ledd av en barnehage som passerte... masse småtroll som masjerte gjennom byen og heiet på det lokale fotballaget. Å hva skal jeg gjøre i helga? Til nå har jeg gjort mine plikter.. Drukket et par øl og fått besøk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svarttrost 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det høres jo ut som en forbedring, gled deg over det, du er på rett vei. Når det gjelder lyder - i perioder har jeg selv gått på veggene fordi jeg synes hjertet bråker, så dette er kjent ja. Sats framover! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.