Gå til innhold

Hjemme på perm


Gjest helsing forvirra vegglus

Anbefalte innlegg

Gjest helsing forvirra vegglus

Vanskelig å skrive. Hukommelse som en amøbe. Ble superstresset og sliten av å gå gjennom byen i dag. Men i begynnelsen av uken lå jeg i skauen og var livredd for stråler/energifelt fra bebyggelse og folk... så en viss bedring er det vel?

Første gang overlegen snakket med meg satt jeg pissredd på gulvet i et hjørne fordi det var for mye bråk i stuen og fordi et fly fløy over sykhuset.

1: Er det normalt å bli så sensitiv på bevegelser og lyd når en har/er psykotisk?

2: Når jeg satt på med noen i en bil fikk jeg følelsen av at det gikk 150 km i timen. Men da jeg iket på spedometeret var farten 80. Merkelige greier... ?

3: Jeg begynner å le ofte...Hvorfor det? Har ledd av en barnehage som passerte... masse småtroll som masjerte gjennom byen og heiet på det lokale fotballaget.

Å hva skal jeg gjøre i helga? Til nå har jeg gjort mine plikter.. Drukket et par øl og fått besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svarttrost

Det høres jo ut som en forbedring, gled deg over det, du er på rett vei.

Når det gjelder lyder - i perioder har jeg selv gått på veggene fordi jeg synes hjertet bråker, så dette er kjent ja.

Sats framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...