Gjest twilight 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 kan jeg huske denne voldsomme indre smerten. Noen ganger prøvde jeg å slå meg selv i svime med en sparebøsse, men jeg hadde ikke mot til å slå hardt nok. Jeg huske mye som svart. Og jeg vet ikke hvorfor, eller hvor det kom fra. Føler at nedstemtheten henger igjen i meg, den er ikke så voldsom at jeg ikke klarer å fungere. Men den er altså alltid. Skal jeg bare akseptere den, og finne meg i at det er slik jeg er? Vil jeg få det bedre visst jeg oppsøker noen å snakke med, vil jeg det? Eller vil jeg bare falle enda dypere i denne selvmedlidenheten. For det er egentlig det siste jeg trenger. Men jeg vil heller ikke bli gammel å se tilbake på et liv jeg kunne ha gledet meg mer over, dersom jeg ikke brukte så mye tid på å være nedfor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det kan hende du ville hatt nytte av å snakke med noen om hvordan du har det i dag, få hjelp til å legge fortiden bak deg og rette fokus mot nåtid og fremtid i stedet. Å snakke om den vonde barndommen og følelsene du hadde da tror jeg ikke vil hjelpe deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maniana 0 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Viktig å ta tak i nåtiden,og deretter rette blikket fremover. Det er det du fokuserer på som blir din hverdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill 20 234 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kanskje du vil ha nytte av å snakke om 'mekanismene' bak nedstemtheten, og måter å velge å se det positive og glede seg over det. Er eventuelle fysiske årsaker utelukket? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imzedimze 0 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 jeg og pleide ha slik voldsom grusom indre smerte, for meg har noe som heter litium tatt det vekk, takk og pris!! prøv det!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.