Gjest si ja 0 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har nettopp tatt en psykiatrisk test, der noen av spørsmålene var å si hva diverse ordspill betyr. Jeg er ikke god på ordspill. Hva er vitsen med disse spørsmålene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hensikten er å teste evnen til abstakt tenkning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest si ja 0 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hensikten er å teste evnen til abstakt tenkning. Takk. Kan jeg også spørre om det fins et legemiddel som virker tilsvarende zyprexa 20 mg, men som ikke gir så mye munntørrhet? Har ellers nytte av medisinen. Er det noe system som f.eks at når denne medisinen fungerer bra på vil medisin X også virke på samme person, hvis du skjønner hva jeg mener. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT 4 244 108 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei, da sier akkurat det litt om deg. Det er vel det som må være poenget i disse testene, at det skal fortelle noe om en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest si ja 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hensikten er å teste evnen til abstakt tenkning. Fins det noen snillere medisiner enn zyprexa? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MedicNerd 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Takk. Kan jeg også spørre om det fins et legemiddel som virker tilsvarende zyprexa 20 mg, men som ikke gir så mye munntørrhet? Har ellers nytte av medisinen. Er det noe system som f.eks at når denne medisinen fungerer bra på vil medisin X også virke på samme person, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg kan ikke gi profesjonelt svar, men jeg blir ikke tørr i munnen av Seroquel. Eventuelt kan du prøve Xerodent sugetabletter - reseptfrie på apoteket. De motvirker selve munntørrheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Fins det noen snillere medisiner enn zyprexa? De nye andregenerasjons AP gir sjelden munntørrhet (som er en såkalt anticholinerg bivirkning). Det må væe en uheldig kombinasjon av deg og Zyp. Kan ikke si annet enn at du får prøve en annen (om din behandler mener det er forsvarlig med et bytte). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest si ja 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 De nye andregenerasjons AP gir sjelden munntørrhet (som er en såkalt anticholinerg bivirkning). Det må væe en uheldig kombinasjon av deg og Zyp. Kan ikke si annet enn at du får prøve en annen (om din behandler mener det er forsvarlig med et bytte). Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.