Gå til innhold

Riktig å være sammen med eksen?


Franzeska

Anbefalte innlegg

Det endte med at ha kalte meg så mye negativt og frekt at jeg fant ut at sånn vil jeg ikke ha det. Jeg dro og har aldri sett meg tilbake. :-)

Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forholdet er med andre ord ikke slutt. Det har bare blitt mer uforutsigbart, uforpliktende, uansvarlig og uryddig.

Jeg lurer på hva du vil føle om du fant ut at han hadde logget med en annen tre timer før han lå med deg. Eller hvordan han hadde reagert at du flørtet med tre andre i tillegg til ham.

Enten får dere være sammen. Eller så får det være slutt. Hvorfor klarer du ikke å gjøre det slutt når du var så missfornøyd med hans kjærlighetsbevis?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

srp1365380487

Ja, det er jeg enig i, men ting kan endres. Mange som har sagt det tidligere og senere ombestemt seg.

Halllooooo - de ER i et forhold NÅ, bare eneste forskjellen er at de ikke har noen forpliktelser overfor hverandre! De er i samme forhold som før, bare med litt endrede betingelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet er med andre ord ikke slutt. Det har bare blitt mer uforutsigbart, uforpliktende, uansvarlig og uryddig.

Jeg lurer på hva du vil føle om du fant ut at han hadde logget med en annen tre timer før han lå med deg. Eller hvordan han hadde reagert at du flørtet med tre andre i tillegg til ham.

Enten får dere være sammen. Eller så får det være slutt. Hvorfor klarer du ikke å gjøre det slutt når du var så missfornøyd med hans kjærlighetsbevis?

mvh

Fordi han er er veldig flink til å vise sin kjærlighet når vi først er sammen. Da føler jeg meg som en prinsesse og som den mest betydningsfulle personen for ham i hele verden. Denne følelsen vil jeg ikke være foruten, selv om den er kortvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...