Gå til innhold

Et nyttig nettsted

frosken
 Del

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest athos

Jeg har prøvd moodgym , men da jeg hadde kommet et stykke uti programmet, så fikk jeg beskjed om å kontakte lege. Det var noe om oppvekst. Jeg valgte å ikke fortsette programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Littell

Jeg har vært innom MoodGym, men må med skam meddele at jeg gav opp - på grunn av dårlig språk. Nettsiden bærer i svært stor grad preg av å være oversatt fra engelsk. Orddelingsfeil burde jeg vel være i stand til å ignorere, men den innledende depresjonstesten er faktisk blitt misledende (nåtids-/fortidsaspekt).

Forøvrig virker det som et godt tiltak, så det er fullt mulig at det bare er jeg som er sær ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkeidag3

Jeg har alltid opplevd meg selv som sterk. Men sist år opplevde jeg en nedtur til sist resulterte i delvis sykemelding.

Den tiden jeg var hjemme benyttet jeg til å bruke selvhjelpsbøker + moodgym.

Moodgym er beregnet for yngre folk enn meg, men jeg fant det lærerikt likevel. Brukte programmet jevnlig inntil behovet forsvant. Rakk aldri fullføre det helt 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...