frosken 39 298 4 029 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 http://www.bluepages.no/ Her omtales både ulike behandlingsformer og ulike ressurser for selvhjelp. Er det forresten noen som har prøvd MoodGym? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest athos 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har prøvd moodgym , men da jeg hadde kommet et stykke uti programmet, så fikk jeg beskjed om å kontakte lege. Det var noe om oppvekst. Jeg valgte å ikke fortsette programmet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littell 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har vært innom MoodGym, men må med skam meddele at jeg gav opp - på grunn av dårlig språk. Nettsiden bærer i svært stor grad preg av å være oversatt fra engelsk. Orddelingsfeil burde jeg vel være i stand til å ignorere, men den innledende depresjonstesten er faktisk blitt misledende (nåtids-/fortidsaspekt). Forøvrig virker det som et godt tiltak, så det er fullt mulig at det bare er jeg som er sær ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkeidag3 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har alltid opplevd meg selv som sterk. Men sist år opplevde jeg en nedtur til sist resulterte i delvis sykemelding. Den tiden jeg var hjemme benyttet jeg til å bruke selvhjelpsbøker + moodgym. Moodgym er beregnet for yngre folk enn meg, men jeg fant det lærerikt likevel. Brukte programmet jevnlig inntil behovet forsvant. Rakk aldri fullføre det helt 100%. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.