Gå til innhold

Søvn


Gjest SR-270X

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SR-270X

Kan ikke tenke meg at det er uvanlig - innimellom. Dersom det blir et mønster, bør man nok kontakte lege for hjelp.

Bør jeg ta det opp med legen? Går på Abilify og Cipralex (av psykofarmaka.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg ta det opp med legen? Går på Abilify og Cipralex (av psykofarmaka.)

Jeg har ikke kompetanse til å svare deg på dette i forhold til medisinene du bruker etc.

Men _helt_ generelt: Dersom man sliter over tid med nattesøvnen - altså ikke bare noen netter av og til - bør man vel kontakte legen om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SR-270X

Jeg har ikke kompetanse til å svare deg på dette i forhold til medisinene du bruker etc.

Men _helt_ generelt: Dersom man sliter over tid med nattesøvnen - altså ikke bare noen netter av og til - bør man vel kontakte legen om det.

Ja. :-)

Men da bare nevner jeg det en gang jeg har time, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...